וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ה-30 שנאנסה בגדרה מדברת לראשונה: "הפחד שלי היה שהוא ירצח את ילדיי"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 20:16

שבועיים לאחר האונס והשוד, מספרת האישה על רגעי האימה והמאבק בבן ה-22 שפרץ לביתה באישון לילה, וביצע את המעשים לנגד עיני ילדיה, "נשכתי אותו, גררתי ספות וניסיתי להתעמת איתו"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיע לזירת האונס בגדרה/דוברת המשרד לביטחון לאומי

לפני כשבועיים נאנסה ונשדדה אישה בת 30 על ידי צעיר מהפזורה הבדואית שפרץ לביתה בגדרה. כל זאת, בעוד ששלושת ילדיה, בני פחות משש, נכחו בבית. היום (חמישי) בראיון ראשון ל-N12 היא מספרת על רגעי האימה, "נשכתי אותו, גררתי ספות וניסיתי להתעמת איתו עד שהגעתי למצב שהוא אמר לי: 'אם את לא שותקת, אני ארצח אותך'. הפחד שלי היה שהוא ירצח את ילדיי ואותי - אז נכנעתי", סיפרה.

האישה נאבקה בחשוד, ולאחר שעזב יצאה עם הילדים, דפקה על הדלת של הדירה ליד וביקשה עזרה מהשכנים. היא סיפרה להם מה קרה, והם הזעיקו את המשטרה שהגיעה בתוך זמן קצר. "היא הייתה בשוק, לא יכלה לדבר יותר מדי", אמרו השכנים. היא והילדים ישבו בדירה שלהם עד שנלקחה לבית חולים.

חברתה סיפרה כי האישה עברה לבניין רק לפני כחודש, ואחרי המקרה נסעה להורים שלה. "היא בטראומה מאוד גדולה ומנסה להתאושש, היא והילדים נמצאים בטיפול פסיכולוגי". לדבריה, בנה הקטן היה זה ששחרר אותה מהסלוטייפ שבו השתמש החשוד כדי לקשור אותה".

הארכת מעצר לחשוד באונס בגדרה, בימ"ש השלום ראשון לציון, 5 בפברואר 2023. שלומי הלר
הפחד שלי היה שהוא ירצח את ילדיי ואותי - אז נכנעתי". ברכאת אבו עסא, החשוד באונס/שלומי הלר
בניין המגורים בו מתגוררת האישה שעברה אונס, גדרה, 5 בפברואר 2023. אורי סלע
"הדיירים בלחץ, הביאו אנשים שיתקינו עוד מצלמות". בניין המגורים בו מתגוררת האישה/אורי סלע

לדברי הדיירים, החשוד, ברכאת אבו עסא, בדואי בן 22 מהדרום, עבד כפועל באחד הבניינים הסמוכים, ותצפת משם. עוד סיפרו כי הוא ניסה לפתוח את דלת הבניין ולא הצליח. לאחר מכן טיפס על גגון חצר של בית, עלה למרפסת בקומה הראשונה, לקח כיסא ומשם עלה לקומה השנייה. "הדיירים בלחץ, הביאו אנשים שיתקינו עוד מצלמות וגם מישהו שיחזק את הנעילה במרפסות ובדלתות הכניסה", סיפר אחד השכנים. "היו מצלמות אבל הבנו שאולי זה לא מספיק. אנחנו מנסים להחזיר לעצמנו את הביטחון".

לאחר האונס, נמלט אבו עסא, לשטחי הרשות הפלסטינית, שם נעצר לאחר יומיים בתום מרדף משטרתי ממושך. במקביל, נעצרו שישה גברים נוספים, בני משפחה אחת מהפזורה הבדואית שעובדים בגדרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • גדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully