וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: ברכאת אבו עסא הוא החשוד באונס האכזרי בגדרה

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 12:02

נחשפה זהותו של בן ה-22, בדואי מהנגב, שלפי החשד פרץ דירה בעיר, קשר את בעלת הדירה ואנס אותה כשילדיה הקטנים בבית. המשטרה טענה אתמול בבית המשפט כי DNA של החשוד אותר בדירה

בווידאו: הארכת מעצר לבן 22 החשוד באונס ופריצה לבית בגדרה/צילום:משטרת ישראל

ברכאת אבו עסא, בדואי בן 22 מהדרום, הוא החשוד באונס האכזרי של תושבת גדרה בת 30 בביתה - כך הותר היום (שני) לפרסום. אתמול הוארך בתשעה ימים מעצרו של החשוד. בדיון סיפר נציג המשטרה כי החשוד איים על האישה בסכין ואמר לה שאם היא תצעק הוא יפגע בה. "המקרה הזה פגע בתחושת ביטחון של תושבי עיר שלמה", אמר נציג המשטרה לשופט.

עוד טענה המשטרה בבית המשפט כי בדירה אותר ה-DNA של החשוד. עם זאת, אבו עסא מכחיש את המיוחס לו, והמשטרה תידרש לבצע עוד פעולות חקירה רבות כדי להתקדם עם התיק.

לדברי הדיירים, החשוד עבד כפועל באחד הבניינים הסמוכים, ותצפת משם. עוד סיפרו כי הוא ניסה לפתוח את דלת הבניין ולא הצליח. לאחר מכן טיפס על גגון חצר של בית, עלה למרפסת בקומה הראשונה, לקח כיסא ומשם עלה לקומה השנייה. "הדיירים בלחץ, הביאו אנשים שיתקינו עוד מצלמות וגם מישהו שיחזק את הנעילה במרפסות ובדלתות הכניסה", סיפר אחד השכנים. "היו מצלמות אבל הבנו שאולי זה לא מספיק. אנחנו מנסים להחזיר לעצמנו את הביטחון".

הארכת מעצר לחשוד באונס בגדרה, בימ"ש השלום ראשון לציון, 5 בפברואר 2023. שלומי הלר
"פגע בתחושת הביטחון של עיר שלמה". ברכאת אבו עסא, החשוד באונס בגדרה/שלומי הלר

שלשום הוא נעצר בשטחי הרשות הפלסטינית, אליהם נמלט לאחר המקרה. במקביל נעצרו שישה גברים נוספים, בני משפחה אחת מהפזורה הבדואית שעובדים בגדרה. על פי החשד, ב-3:00 לפנות בוקר שבין יום חמישי לשישי פרץ אבו עסא לדירה וזמן קצר לאחר מכן קשר את האישה בחדרה ואנס אותה, כשבזמן המעשה שהו בבית שלושת ילדיה - בני פחות משש.

אמש, האישה שנאנסה הגיבה לראשונה לאירוע הקשה. בהודעה ששלחה בקבוצת הווטסאפ עם שכניה כתבה בת ה-30: "עכשיו קיבלתי את הטלפון שלי חזרה מהמשטרה. רק רציתי להגיד תודה לכל אחד ואחת מכם, תודה רבה מעמקי נשמתי. בזכותכם זה הגיע לתקשורת ותפסו אותו. בזכותכם יש לי כח להתמודד עם המקרה, אין עליכם".

האונס האכזרי שעברה זעזע את השכנים בבניין. חברתה סיפרה אתמול בשיחה עם וואלה! כי האישה עברה לבניין רק לפני כחודש, ואחרי המקרה נסעה להורים שלה. "היא בטראומה מאוד גדולה ומנסה להתאושש, היא והילדים נמצאים בטיפול פסיכולוגי". לדבריה, בנה הקטן היה זה ששחרר אותה מהסלוטייפ שבו השתמש החשוד כדי לקשור אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • גדרה
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully