וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכנסת מפגינים רבבות - נתניהו בחר לקיים דיונים בתל אביב

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 16:55

בזמן הפגנת ההמונים מחוץ למשכן הכנסת בירושלים, ראש הממשלה קיים דיון הכנה לתקציב המדינה בקריה בתל אביב. נתניהו לא יגיע לכנסת ומשם ימשיך לנתב"ג, שם יקבל את פניהם של משלחת החילוץ הישראלית שחוזרת מטורקיה

בווידאו: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' בדיון הכנה לתקציב המדינה_13.02.23/לע"מ

המחאה הגדולה ברחבי הארץ נגד הרפורמה המשפטית מתרחשת במהלך היום - בעיקר מחוץ למשכן הכנסת בירושלים, לשם הגיעו עשרות אלפי ישראלים למחות. אדם אחד לא נראה שם והוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע לתל אביב וקיים בקריה דיון הכנה לתקציב המדינה.

בדיון, שאותו ערך עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', השתתפו בין היתר גם ראש הסגל צחי ברוורמן, מנכ"לי משרד רה"מ והאוצר, יוסי שלי ושלומי הייזלר וכן נגיד בנק ישראל, הפרופ' אמיר ירון.

אלא שנתניהו ממשיך משם לנמל התעופה בן גוריון, שם ישתתף בטקס קבלת פנים למשלחת החילוץ הישראלית שחוזרת מאזור אסון רעידת האדמה בטורקיה. בטקס ישתתפו גם שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' בדיון הכנה לתקציב המדינה לשנים 2023-2024, הקריה בתל-אביב, 13 בפברואר 2023. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
הדיון על תקציב המדינה בקריה בתל אביב/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

יש להזכיר כי בתחילת החודש הבהירה היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, לראש הממשלה נתניהו כי הוא מנוע מלקדם את המהלכים המשפטיים בשל ניגוד עניינים שבו הוא מצוי. במכתב ששלחה לנתניהו היא כתבה כי הוא מנוע מקידום הרפורמות במערכת המשפט גם בעקיפין דרך גורמים אחרים.

"עמדת היועמ"שית היא כי יישום המגבלות שאושרו בפסק הדין של בג"ץ, בנסיבות הנדונות, מוביל למסקנה כי על ראש הממשלה להימנע ממעורבות ביוזמות הנוגעות לשינויים במערכת המשפט", נכתב במכתב שגובש על ידי המשנה ליועמ"שית גיל לימון בשמה של בהרב-מיארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully