וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקאין והרואין בשווי 50 מליון ש"ח: סוכלה הברחת סמים מהגדולות ביותר שנראו

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 20:27

כוחות המשטרה בשיתוף עם לוחמי צה"ל סיכלו יחד מגבול מצריים הברחת סמים בה נמצאו 92 ק"ג קוקאין והרואין, ו-28 ק"ג חשיש. החשוד, תושב פזורת מצפה רמון בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה. "הברחה בקנה מידה תקדימי של סמים קשים"

בווידאו: סיכול הברחת הסמים מהגדולות בשנים האחרונות/צילום: דוברות משטרת ישראל

יחידת מג"ן וכוחות המשטרה בשיתוף לוחמי צה"ל סיכלו הברחת סמים מהגדולה ביותר בשנים האחרונות. בין הסמים שהוברחו נמצאו 92 ק"ג של קוקאין והרואין, ועוד 28 ק"ג של חשיש. כלל הסמים שנתפסו שווים יחד יותר מ-50 מליון שקלים.

בחודש שעבר ערכו כוחות צה"ל והמשטרה פעילות משותפת, המתמקדת בסיכול הברחות מגבול מצרים. במהלך הפעילות זיהו תצפיות צה"ל חשוד מנסה לבצע הברחה באזור דרום הגבול. עם קבלת ההתראה, החלו הכוחות לרדוף אחר בחשוד בעזרת כלי רכב ומסוק של המערך האווירי של המשטרה. המרדף הגיע לסיומו באזור מכתש רמון, שם הצליחו הכוחות לעצור את החשוד לאחר שזה איבד שליטה והתהפך ברכב בו נהג.

בווידאו: כוחות צה"ל, ימ"ס ומשטרת ישראל סיכלו הברחת סמים בשווי כ-50 מיליון ש״ח/צילום: דובר צה"ל
הברחת סמים שסוכלה מגבול מצריים. 12 בפברואר 2022. דוברות משטרת ישראל
רכבו של החשוד לאחר שהתהפך באזור מצפה רמון/דוברות משטרת ישראל

עם מעצרו של החשוד, תושב פזורת מצפה רמון בשנות ה-30 לחייו, סרקו הלוחמים את כלי הרכב בו נהג ומצאו כ-92 ק"ג הרואין וקוקאין טהור, ו-28 ק"ג חשיש, המגיעים יחד לשווי של כ-50 מיליון ש"ח. החשוד הועבר לחקירה לבמשטרה.

"מדובר בהברחת סמים בקנה מידה תקדימי של סמים קשים שנתפסו בהברחה מגבולה הדרומי של מדינת ישראל", אמר מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר, "אין ספק כי פעילות זו, מובילה לפגיעה כלכלית קשה וייבוש נגע הסמים המהווה מחולל פשיעה של גורמים עבריינים ברחבי הארץ ובאזור הנגב בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully