וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת משפחת הפשע על המעצרים? שמשות רכבים נופצו בחצור הגלילית

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 10:52

האלמונים שהשחיתו את כלי הרכב במועצה המקומית השאירו עליהם דפים ובהם נכתב: "זאת רק ההתחלה - משפחת אבו לטיף". זאת, לאחר שבשבוע שעבר נעצרו 21 מחברי ארגון הפשע. המשטרה: "פעולה שפלה ופחדנית"

בווידאו: מעצר מציתי האוטובוסים בצפון/דוברות משטרת ישראל

כמה שמשות של רכבים בחצור הגלילית נופצו הלילה (ראשון), והונחו עליהן דפים שבהם כתוב "זאת רק ההתחלה - משפחת אבו לטיף". עוד נכתב: "עוצרים נשים ואנשים מכובדים, המשטרה מושחתים". זאת, לאחר שבשבוע שעבר עצרה המשטרה רבים מארגון הפשע של המשפחה.

מפקד מחוז צפון של המשטרה תקף את המשפחה בעקבות השחתת הרכבים ואמר בתגובה: "הפגיעה של הארגון באזרחים חפים מפשע היא פעולה שפלה ופחדנית".

משפחת הפשיעה "אבו לטיף", שלפי המשטרה אחראית לניפוץ השמשות בחצור, היא משפחה דרוזית מכפר ראמה שבגליל שפועלת בצפון ומהווה מטרה מרכזית של המשטרה. על פי המשטרה, בראש הארגון עומדים ארבעה אחים ושמם נקשר בגביית דמי חסות, מעורבות במכרזים ציבוריים, אירועי ירי ורצח.

ניפוץ שמשות של רכבים וצירוף דפים ועליהם הכיתוב " זה רק ההתחלה משפ׳ אבו לטיף״, חצור, 12 בפברואר 2023. משה ביטון, מערכת וואלה
שמשות מנופצות בחצור הגלילית, הבוקר/מערכת וואלה, משה ביטון

בשבוע שעבר, נעצרו 21 חברי הארגון בפשיטה על בתיהם, במסגרת חקירה שחשפה העלמות מס בשווי מיליארד שקלים וזכתה לכינוי "המילארד השחור". בין היתר הוחרמו במהלך הפשיטה 28 מכוניות יוקרה, בהן למבורגיני, מייבאך ומרצדס, מיליון וחצי שקלים במזומן וצ'קים בשווי כולל של עשרות מליוני שקלים.

עוד בוואלה!

נשק, סמים וסחיטה באיומים: משפחת הפשע שמטילה אימה על הצפון

לכתבה המלאה
ניפוץ שמשות של רכבים וצירוף דפים ועליהם הכיתוב " זה רק ההתחלה משפ׳ אבו לטיף״, חצור, 12 בפברואר 2023. ללא, מערכת וואלה
"זה רק ההתחלה - אבו לטיף" כיתוב על השמשות המנופצות בחצור הגלילית/מערכת וואלה, ללא

כבר לפני שלוש שנים אמרו לוואלה גורמים במערכות אכיפת החוק שיש גורמים בקרב בני משפחת אבו לטיף שמחזיקים בנשק רב ואמל"ח, גם תקני, כזה שנגנב מצה"ל, וכי הם עוסקים בייבוא סמים מלבנון, סוריה וירדן, ומלבינים את ההון שנצבר באמצעות חנויות "צ'יינג'" להמרת מטבע, שיווק דלק וסחר ברכבי יוקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully