וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג יובל כרמי משך את הערעור - ירצה 3 שנות מאסר בגין עבירות מין במטופלות

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 11:42

כרמי הודיע בבית המשפט כי החליט לחזור בו מהערעור: "לבי נכמר נוכח הדברים ששמעתי מאחת המטופלות". משפחתה של קים ארד, אחת הנפגעות, הגיבה להחלטתו: "מקווים שהיא תצא לדרך חדשה". הפרקליטות: "גזר הדין צריך להיות סטנדרט ענישה למקרים כאלה"

בווידאו: הותר לפרסום שמו של הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בעבירות מין במטופלות/עריכה: אסף דרורי

יובל כרמי, הפסיכולוג שהורשע בעבירות מין בשתי מטופלות שלו, משך היום (חמישי) את הערעור שהגיש לבית המשפט המחוזי בירושלים על העונש שנגזר עליו, וירצה שלוש שנות מאסר ושלושה חודשים.

כרמי הודיע בדיון כי "נכמר לבו נוכח הדברים ששמע מאחת המטופלות" שפגע בה ולכן החליט למשוך את הערעור. משפחתה של קים ארד, אחת הנפגעות, מסרה בתגובה: "אנו מקווים כי בזה הסתיים הסיפור ומכאן קים תצא לדרך חדשה".

עו"ד שני טביב מפרקליטות מחוז ירושלים הגיבה על משיכת הערעור ואמרה כי "אנו מקווים שגזר הדין יהווה סטנדרט ענישה למקרים מן הסוג הזה וכי סיום ההליך המשפטי יעניק מעט מזור עבור נפגעות העבירה".

גזר דין של הפסיכולוג יובל כרמי בגין מעשים מגונים במטופלות, בית משפט השלום ירושלים, 2 באוגוסט 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
כרמי אחרי גזר הדין. אוגוסט 2022/פלאש 90, יונתן זינדל

באוגוסט האחרון גזר בית משפט השלום בירושלים יותר משלוש שנות מאסר בפועל על כרמי. בנימוקי גזר הדין פירטה השופטת ג'ויה סקפה שפירא את סעיפי העונש וגזרה על כרמי 39 חודשי מאסר בפועל, תשעה חודשי מאסר על תנאי ופיצויים לנפגעות בסך 130 אלף שקלים.

לאחר מתן גזר הדין כרמי מירר בבכי באולם, ואמר: "מתנצל ומקווה שלא ייפגעו עוד אנשים. שלא יקרו מקרים כאלה. אין לי מה להגיד". ארד, מסרה אז כי "אני מקווה בשבילו שהוא מצטער. הפגיעה היא כל כך קשה, שהמילים האלה אין להן כרגע הרבה משמעות בשבילי". עוד היא אמרה כי העונש "עדיין לא משקף את החומרה של המעשים שלו, אבל אני מבינה שזה עונש תקדימי וזה לא מובן מאליו במציאות הנוכחית".

עוד בוואלה!

מאות פעילים הפגינו בירושלים בדרישה להחמיר את האישום נגד הפסיכולוג יובל כרמי

לכתבה המלאה
קים ארד בגזר דין של הפסיכולוג יובל כרמי בגין מעשים מגונים במטופלות, בית משפט השלום ירושלים, 2 באוגוסט 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
המטופל שכרמי פגע בה. קים ארד/פלאש 90, יונתן זינדל

הפסיכולוג בן ה-65 הורשע בינואר האחרון בכך שביצע מעשים מגונים במטופלת, נפגעת תקיפה מינית שהגיעה אליו לצורך טיפול בפוסט טראומה בשנת 2017, ובמקרה אחר ביצע מעשים מגונים בצעירה שחוותה משבר נפשי. הוא חיבק נישק ונגע בה שלא בהסכמה.

הוא הודה במעשיו במסגרת הסדר טיעון, שבו סעיף האישום שונה מעבירה של מעשים מגונים שלא בהסכמה, למעשים מגונים בין מטפל נפשית למטופל. בחודש אפריל ועדת המשמעת במשרד הבריאות החליטה למחוק מפנקס הפסיכולוגים את שמו. המשמעות היא שנאסר עליו לעסוק כפסיכולוג. עם זאת, בעוד שבע שנים יוכל כרמי להגיש בקשה לחדש את רישיונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully