וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות פעילים הפגינו בירושלים בדרישה להחמיר את האישום נגד הפסיכולוג יובל כרמי

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 15:50

כ-200 בני אדם ערכו צעדת מחאה מול בניין הפרקליטות לצד קים אריאל ארד, שהייתה מטופלת של כרמי, העידה על מעשיו ודורשת להחמיר את כתב האישום נגדו לעבירת אונס. ארד הגישה לפרקליטות את חתימותיהם של אלפי אנשים הדורשים להחמיר את האישום נגד הפסיכולוג. "מגיע לקים צדק"

בווידאו: הותר לפרסום שמו של הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בעבירות מין במטופלות/עריכה: אסף דרורי

כ-200 פעילות ופעילים ערכו הבוקר (ראשון) צעדת מחאה בכיכר ציון בירושלים לצד קים אריאל ארד, שהייתה מטופלת של הפסיכולוג יובל כרמי, העידה על מעשיו ודורשת להחמיר את כתב האישום נגדו לעבירת אונס. הפעילים התלוו לצעדה של ארד אל משרדי פרקליטות המחוז, שם היא הגישה את חתימותיהם של אלפי אנשים הדורשים להחמיר את סעיף האישום של כרמי, שבעת הזו מואשם במעשים מגונים במטופלותיו.

כתב האישום שהגישה הפרקליטות נגד כרמי הוא בגין ביצוע עבירה של קיום "יחסי מין בין מטפל ומטופל" בלבד. האישום הוגש לאחר חקירה משטרתית, ולאחר שארד העידה על מעשי האונס והתקיפה שלדבריה ביצע בה כרמי, שהיה המטפל שלה. דרישתם של עורכות דינה של ארד ושל פעילי המאבק להחמיר את סעיפי האישום נגדו ולהאשימו בעבירה של ביצוע אונס טרם נענתה.

הפגנה לציון הדרישה לתקן את כתב האישום נגד הפסיכולוג יובל כרמי, ולהוסיף אישום באונס קים ארד, ביהמ"ש המחוזי ירושלים, 24 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
קים אריאל ארד והפעילים במהלך המחאה נגד כרמי, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

ממטה המאבק להחמרת האישום נגד כרמי נמסר: "דרשנו מהם להפסיק להתעלם מהקול הציבורי. לעשות את הצעד הנחוץ כדי לעשות שימוש נכון בחוק ולפרשו בהתאם למציאות הקיימת, ולהעמיד את יובל כרמי לדין על אונס מטופלת, כפי שהיו צריכים לעשות מלכתחילה. אין הסכמה חופשית בטיפול וביחסי מרות. מגיע לקים צדק. מגיע לנפגעות צדק. לציבור אין כל ספק - כרמי צריך להיות מואשם באונס. הגיע הזמן שמערכת המשפט תפעל בהתאם".

הפגנה לציון הדרישה לתקן את כתב האישום נגד הפסיכולוג יובל כרמי, ולהוסיף אישום באונס קים אריאל ארד, ביהמ"ש המחוזי ירושלים, 24 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
"להעמיד את יובל כרמי לדין על אונס מטופלת". ההפגנה מול בניין הפרקליטות, היום/פלאש 90, יונתן זינדל
הפגנה לציון הדרישה לתקן את כתב האישום נגד הפסיכולוג יובל כרמי, ולהוסיף אישום באונס קים  ארד, ביהמ"ש המחוזי ירושלים, 24 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
הייתה מטופלת של כרמי וחשפה את מעשיו. קים אריאל ארד, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

מהפרקליטות נמסר כי: "כתב אישום בעניינו של יובל כרמי הוגש בין היתר בגין ביצוע עבירות של יחסי מין תוך ניצול יחסי מטפל מטופל ומעשה מגונה תוך ניצול יחסי מטפל מטופל. לאחרונה לבקשת באות כוחה של אחת המתלוננות נפגשנו עמן ושמענו את טענותיהן בדבר החמרת סעיפי האישום, הטענות יישקלו וייבחנו כמקובל.

"טיפול הפרקליטות בכלל התיקים כמו גם בתיק זה נעשה תוך יישום המבחנים המשפטיים שקובע הדין הפלילי, והחלטות מתקבלות רק על סמך ניתוח חומר הראיות ומבחן הסיכוי הסביר להרשעה. יודגש כי טיפול הפרקליטות בתיקי עבירות מין נעשה מתוך רגישות מרבית כלפי המתלוננים, והכרה במאפיינים הייחודיים של נפגעי תקיפה מינית. הפרקליטות מקפידה על קשר עם נפגעי העבירה וליוויים לאורך ההליך הפלילי כפי שאנו נוהגים גם במקרה זה".

כתב האישום נגד כרמי, פסיכולוג בן 65 תושב ירושלים, הוגש בחודש שעבר בבית משפט השלום בעיר. הוא נעצר בינואר 2021, בחשד לאינוס של מטופלת שלו, ובעקבות זאת הוגשו תלונות נוספות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully