וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג החשוד בעבירות מין ישוחרר למעצר בית

הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד יובל כרמי, בן ה-66 מירושלים החשוד שביצע עבירות מין במטופלות שלו. אחרי בקשת המשטרה להאריך את מעצרו, ביהמ"ש בחן חלופות מעצר, אך לאחר בדיקת הערבים לפיקוח עליו קבע כי אינן מספקות ומעצרו הוארך עד היום

בווידאו: הותר לפרסום שמו של הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בעבירות מין במטופלות/עריכה: אסף דרורי

בית משפט השלום בירושלים שחרר היום (שלישי) למעצר בית את יובל כרמי, הפסיכולוג מירושלים החשוד בעבירות מין. הפרקליטות צפויה להגיש נגד כרמי כתב אישום בכפוף לשימוע, שייערך לו בזמן מעצר הבית.

ביום ראשון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של כרמי בשבעה ימים. בית המשפט בחן חלופות מעצר, אך לאחר בדיקת הערבים שהוצגו לפיקוח עליו קבע כי אינן מספקות והאריך את המעצר עד היום.

סנגורו של כרמי, יהודה שושן, אמר כי "הפרקליטות שמעה את צעקת מרשי שהיחסים עם המתלוננת נעשו בהסכמה ולכן החליטה לשחררו למעצר בית. ניסיון השחרת מרשי בתקשורת, על ידי גופים בעלי אינטרסים על מנת לייצר אמפטיה, לא יועיל". עוד אמר כי "צר לי שהמתלוננת נוצלה על ידי בעלי אג'נדה שרצו דרכה להעביר מסרים וגרמו לה לשנות את גרסת האמת. ההקלטה שבידנו וחומרים נוספים שיוצגו בהמשך, לא מותירים ספק שהכל נעשה בהסכמה".

הפסיכולוג יובל כרמי. ללא, צילום מסך
שוחרר למעצר בית. כרמי/צילום מסך, ללא

כרמי בן ה-66 חשוד כי תקף מינית מטופלות שלו, בהן צעירה כבת 20. הוא הודה בחלק מהמעשים אך טען כי נעשו בהסכמה. כלפי אחת המתלוננות מיוחסת לו עבירת אונס, ולדברי סנגורו יהודה שושן, כרמי הכחיש זאת בחקירתו ואמר כי "היא לא היתה ב'ניתוקים', מה שהוביל אותה למצב של חוסר הכרה". כמו כן, השמיע עו"ד שושן לשופט הקלטה שלדבריו נשמעת בה המתלוננת מדברת על יחסי מין שקיימו, וממנה עולה שהמעשים נעשו בהסכמה.

בדיון בבית המשפט שנערך השבוע בעניין הארכת מעצרו, כרמי אמר שכשקרו המקרים, מיד הלך לטיפול אצל פסיכיאטר. "אני מלא חרטה, מיד התקשרתי למטופלות ואמרתי שאני מפסיק", אמר כרמי, "הבנתי שאני צריך לעשות בדק בית אמיתי, לבדוק איך זה יכול להיות. מעולם לא אנסתי מישהי, מעולם לא כפיתי ואני לא מסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully