וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל כרמי הוא הפסיכולוג מירושלים החשוד בעבירות מין במטופלות

עודכן לאחרונה: 2.2.2021 / 16:40

בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסם את שמו של הפסיכולוג בן ה-66, נגדו הוגשו שלוש תלונות מצד מטופלות וכן אחת של אישה נוספת. כרמי הודה בחלק מהמעשים שביצע במטופלת כבת 20 וטען שנעשו בהסכמה. עורך דינו: "מקווה שיש יותר אינטרס ציבורי ולא רק לשם הרכילות"

בווידאו: הותר לפרסום שמו של הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בעבירות מין במטופלות/עריכה: אסף דרורי

יובל כרמי, תושב ירושלים בן 66, הוא הפסיכולוג החשוד בעבירות מין במטופלות, בהן צעירה כבת 20 - כך התיר היום (שלישי) לפרסום בית משפט השלום בעיר. ההחלטה התקבלה בעקבות בקשת המשטרה לפרסם את שמו בנימוק כי הדבר עשוי לסייע לקידום החקירה, מאחר שעלה חשד כי מטופלות נוספות נפגעו. "בהתאם למבחנים ולאיזונים שנקבעו בהלכה הפסוקה יש להצדיק את הפרסום", קבע השופט בהחלטתו.

הפסיכולוג נעצר בשבוע שעבר, ומאז מעצרו הוגשו שתי תלונות נוספות נגדו מצד מטופלות. אישה נוספת הגישה גם היא תלונה נגדו.

עו"ד יהודה שושן, שייצג את כרמי בדיון, אמר כי "מרשי טרם נחקר על אירועים נוספים שטוענים שאירעו. בשם מרשי אומר את הדברים שהאירוע כדוגמת התלונה הזאת לא היה מעולם. צר לי ששמו פורסם ברבים, מקווה שיש פה יותר אינטרס ציבורי ולא רק לשם הרכילות".

הפסיכולוג, יובל כרמי החשוד בביצוע מעשים מגונים. מתוך הפייסבוק של יובל כרמי, אתר רשמי
מאז מעצרו התקבלו שתי תלונות ממטופלות נוספות. כרמי/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של יובל כרמי

בדיון בשבוע שעבר, אמר נציג המשטרה כי הוא מודה במעשים, אך לצד זה סנגורו אמר כי לטענתו הם נעשו בהסכמה כשהמטופלת מודעת למצבה ואף ביוזמתה. השופט אלעזר ביאלין קיבל את בקשת סנגורו של הפסיכולוג ואסר את פרסום שמו, והאריך את מעצרו בחמישה ימים. אתמול, האריך בית המשפט את מעצרו בשבעה ימים.

מתלוננת הגיעה ככל הנראה לטיפול בשל פגיעה מינית קודמת וכן בעקבות רצח שירה בנקי במצעד הגאווה. היא מטופלת אצל החשוד במשך כמה שנים, והעבירות המיוחסות לו נוגעות למעשים שעל פי החשד ביצע בחודש שעבר.

יו"ר נעמת, חגית פאר, בירכה על ההחלטה להתיר לפרסום את שמו ואמרה כי "טוב ששמו ותמונתו של יובל כרמי פורסמו - אין חיסיון מפני חשד לעבירות מין. הימים האחרונים לימדו אותנו שפרסום פרטי העבריינים לכאורה מוביל לפניות נוספות של נשים שאוזרות אומץ לעשות מעשה ולהתלונן - כך קרה גם בפרשת האונס הקבוצתי באשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully