וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן השיעור בכיתה: מתנדב בבית ספר נאשם בעבירות מין בילדות בנות 6

14.1.2021 / 15:17

יואב בושמיץ, בן 19 מפרדס חנה, נאשם כי תקף מינית תלמידות בכיתה א' בבית ספר שבו התנדב במסגרת שנת שירות. הוא הודה במעשיו בחקירה במשטרה ובכתב האישום נכתב כי הוא "ניצל את מעמדו כסייע, את פערי הכוחות ומעמדו כלפי הילדות"

בווידאו: מתנדב בבית ספר נאשם בעבירות מין חמורות בילדות/צילום: יואב איתיאל
בית הספר התיכון אחד העם בפתח תקווה 5 במאי 2020. ראובן קסטרו
"העבירות בוצעו במהלך שעות הלימוד בכיתה הומה". תלמידים בבית ספר/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יואב בושמיץ, בן 19 מפרדס חנה, המייחס לו תשעה אישומים בגין ביצוע עבירות מין חמורות בשמונה תלמידות כיתה א', בנות שש. הוא מואשם באונס ומעשים מגונים והכל בנסיבות מחמירות. בחלק מהמעשים כבר הודה בחקירתו במשטרה.

בחודשים נובמבר-דצמבר 2020, במסגרת שנת שירות, הועסק בושמיץ בפעילות התנדבותית בבית ספר יסודי בקריות, בתפקיד סייע הוראה. ככל העולה, כנדרש הוא אף הציג אישור על היעדר עבירות מין בעברו. תחילה עבד כסייע בכיתה ד', ובהמשך עבד כסייע בכיתה א'.

אז, הגיעה תלונה ראשונה להנהלת בית הספר נגד הצעיר ומשם לתחנת זבולון של המשטרה. מהחקירה עלה חשד כי במהלך תקופת העסקתו בבית הספר, ביצע הצעיר עבירות מין חמורות כלפי תלמידות הלומדות בכיתה א'. על פי כתב האישום הוא נהג לסייע להן במהלך השיעור, לכרוע על ברכיו לכיוונן, ותוך כדי מתן ההסבר לבצע בהן מעשים מיניים חמורים. מכתב האישום עולה עוד כי במקרה אחד הוא ביצע בשתיים מהן מעשים מיניים, בזמן ששטפו את ידיהן בשירותי בית הספר. המעשים המיוחסים לו בכתב האישום אירעו לאורך כשלושה שבועות.

יואב בושמיץ, בן 19 מפרדס חנה, החשוד בגין תשעה אישומים בגין ביצוע עבירות מין חמורות בשמונה תלמידות כיתה א 14 בינואר 2021. יואב איתיאל
ביצע מעשים מיניים בתלמידות בכיתה א'. יואב בושמיץ בדיון בביהמ"ש/יואב איתיאל

"מדובר בביצוע עבירות במספר רב של קטינות ובמספר רב של הזדמנויות", טוענת התובעת, עו"ד יעל וייסהוף מפרקליטות מחוז חיפה. "העבירות בוצעו במהלך שעות הלימוד, בכיתה הומה ילדים, מורה וסייעת, בתעוזה רבה וללא עכבות". על פי הנטען, "ניצל את מעמדו כסייע הוראה, את פערי הכוחות ומעמדו כלפי הקטינות, ואת הזדקקותן לעזרתו במטלות השיעור, ופגע בהן פגיעה חמורה ומתמשכת".

בפרקליטות מדגישים כי מעשיו הופסקו אך בשל חשיפת המעשים על ידי אחת הילדות בפני המורה, מיד לאחר שביצע בה עבירת מין". לטענת הפרקליטות המבקשת את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו, המעשים המיוחסים לו מלמדים על "העדר שליטה בדחפיו המיניים ועל מסוכנותו לציבור בכלל, ולקטינות בפרט".

הסניגור עו״ד יאיר רונן המייצג את יואב בושמיץ, בן 19 מפרדס חנה, החשוד בגין תשעה אישומים בגין ביצוע עבירות מין חמורות בשמונה תלמידות כיתה א 14 בינואר 2021. יואב איתיאל
הסניגור עו"ד יאיר רונן/יואב איתיאל

השופט ניצן סילמן עוד יקיים דיון לגופה של הבקשה ובינתיים תוך שהסניגור, עו"ד יאיר רונן, לומד את תיק החקירה, הוא האריך את מעצרו של הצעיר עד החלטה אחרת.

ממשרד החינוך נמסר: "מנהלת בית הספר פעלה וטיפלה באירוע במלוא המקצועיות, ברגישות רבה ועל פי כל הנהלים, תוך ליווי צמוד של אנשי המקצוע מטעם המשרד. כמו כן, מנהלת בית הספר פעלה על פי ההנחיות המתבקשות עם קליטתו של בן שנת השירות בבית הספר. הנושא מצוי בחקירת משטרה, ובשל כך אנחנו מנועים מלמסור פרטים נוספים. משרד יפעל בהתאם לממצאי החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully