וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכולוג בן 65 מירושלים חשוד בעבירות מין במטופלת צעירה

על פי החשד, המטפל פגע מינית בצעירה שהגיעה לטיפול לפני כמה שנים בשל פגיעה קודמת וכן עקב רצח שירה בנקי. אישה נוספת התלוננה נגדו. ביהמ"ש דחה את טענת המשטרה שיש לפרסם את שמו מפני שייתכן שפגע במטופלות נוספות והאריך את מעצרו ב-5 ימים. סנגורו: היא יזמה את הקשר

בווידאו: רונן שיך, עובד עיריית חיפה, נאשם שהפיץ תוכן מיני בטלגרם/צילום: יואב איתיאל, עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום בירושלים האריך אמש (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של פסיכולוג כבן 65 שנעצר ברביעי בחשד שביצע עבירות מין במטופלת כבת 20. לפי נציג המשטרה בדיון, החשוד הודה בחלק מהמעשים וטען כי נעשו בהסכמה. אישה נוספת הגישה נגדו תלונה.

במשטרה סבורים כי ייתכן שישנן מטופלות נוספות שנפגעו וביקשו לפרסם את שמו בנימוק כי הדבר עשוי לסייע לקידום החקירה. אך השופט ביאלין אלעזר קיבל את עמדת הסנגור ואסר את פרסום שמו ופרטים מזהים עד ל-1 בפברואר.

בית משפט השלום, ירושלים. מרים אלטשר/ פלאש 90), פלאש 90
ייתכן כי פגע במטופלות נוספות. בית משפט השלום בירושלים/פלאש 90, מרים אלטשר/ פלאש 90)

המתלוננת הגיעה ככל הנראה לטיפול בשל פגיעה מינית קודמת וכן בעקבות רצח שירה בנקי במצעד הגאווה. היא מטופלת אצל החשוד במשך כמה שנים, והעבירות המיוחסות לו נוגעות למעשים שעל פי החשד ביצע בחודש שעבר.

סנגורו של החשוד, עו"ד יהודה שושן, טען בדיון כי מדובר בקשר שהמתלוננת יזמה. "הוא יודע שזה לא בסדר, מוסרית, הוא מבין את המשמעות", וכי מדובר בעבירה ברף הפלילי הנמוך. נציג המשטרה אמר כי מדובר ב"הסכמה לא מדעת" בשל מצבה. השופט אלעזר קבע כי התשתית הראייתית מבססת חשד סביר לביצוע העבירות והאריך את המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully