וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ צביקה פוגל על קריאותיו למעצר בכירי אופוזיציה: "גרמתי להרגעת השיח"

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 11:24

חבר הכנסת ממפלגת עוצמה יהודית שעורר סערה לאחר שקרא לעצור את יו"ר האופוזיציה לפיד ובכירים נוספים טען כי "מאז השיח ירד, הכול נרגע". בריאיון ל-103FM הזהיר פוגל כי "הפוטנציאל ל'שומר חומות 2' הולך ומתגבר"

בווידאו: בן גביר: "שומר חומות 2 בפתח - נעלה משכורות לכל השוטרים"/צילום: רוני כנפו

ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) אמר היום (רביעי) כי קריאותיו לעצור את ראשי האופוזיציה הביאו להרגעת השיח בין המחנות. בריאיון ל-103FM פוגל נשאל לגבי אמירותיו כי יש לעצור רמטכ"לים וראש ממשלה לשעבר ובתגובה הוא השיב: "מאותו רגע - השיח ירד, הכול נרגע".

בהמשך, חבר הכנסת תקף את ח"כ אפרת רייטן ממפלגת העבודה, את העיתונאי רביב דרוקר ואת ח"כ לשעבר יאיר גולן ממרצ ואמר כי הם רצו "דם ברחובות", וכי חוץ מההתבטאויות שלהם ניתן לראות שהשיח הפוליטי התמתן.

"חוץ מאפרת רייטן שיצאה החוצה ורצתה להקים צבא פרטי, רביב דרוקר שרוצה דם ברחובות, ואולי ההזוי הזה יאיר גולן - כל שאר הח"כים נרגעו בשיח. כולם הבינו שמלחמת אחים או מלחמת אזרחים או לשרוף את הרחובות או לעשות פה מרד אלה דברים לא הגיוניים", אמר.

ח"כ פוגל עורר סערה פוליטית לאחר שבתחילת החודש אמר כי "צריך לעצור" את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, יאיר גולן ובוגי יעלון, בהתייחס למחאה הציבורית סביב השינויים שמתכוונת הממשלה לבצע במערכת המשפט. אמירתו השנויה במחלוקת גררה אז התקפות נגד חריפות מצד המתנגדים לממשלה, ואף הסתייגות מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

צביקה פוגל בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"הפוטנציאל ל'שומר חומות 2' הולך ומתגבר". ח"כ צביקה פוגל/ראובן קסטרו

בהמשך הריאיון פוגל התייחס לאמירותיו של יו"ר מפלגתו, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שאמר אמש כי מבצע "שומר חומות 2 בפתח". לדבריו של פוגל, "גורמים שבקיעים במידע מזהירים כי הפוטנציאל ל'שומר חומות 2' הולך ומתגבר. כדי למנוע את זה המפכ"ל ואיתמר הכינו רפורמה שאומרת דבר מאוד פשוט - ארגון מחדש של הכוח על מנת שנוכל להתעמת כמו שצריך עם האתגרים ולתת להם מענה נכון. הקואליציה וראש הממשלה חתמו עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully