וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: "שומר חומות 2 בפתח - חובה לחזק את המשטרה"

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 20:10

השר לביטחון לאומי הציג תכנית לחיזוק המשטרה והודיע שמג"ב איו"ש יוכפף למשמר הלאומי - שיהפוך לכוח משימה ארצי. "עולה סכנה ממשית לביטחון של מדינה ישראל", אמר. "חייבים להיות מוכנים - נעלה משכורות לכל השוטרים ב-40-20 אחוז". ח"כ מיקי לוי התפרץ לדברים: "פרובוקטור"

בווידאו: בן גביר: "שומר חומות 2 בפתח - נעלה משכורות לכל השוטרים"/צילום: רוני כנפו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הציג היום (שלישי) תוכנית לחיזוק המשטרה. בהצהרה שנתן במסיבת עיתונאים במשרדו בירושלים הזהיר כי "שומר חומות 2 בפתח", וכי יש לפעול בהקדם כדי לחזק את הארגון. בנאומו התייחס למצוקת כוח האדם במשטרה והדגיש את החשיבות בטיפול בסוגיה כדי להתמודד עם המתיחות הביטחונית ולהחזיר את המשילות במדינה.

"בכל הערכות המצב שקיימתי עולה סכנה גדולה לביטחון הלאומי של ישראל, חייבים להגיע לשומר חומות 2 מוכנים", אמר בן גביר.

לדבריו, "נעלה בין 20 ל-40 אחוזים בשכר במשטרה. אני קורא לכל השוטרים שעזבו את המשטרה בשנה האחרונה - שובו הביתה". עוד הכריז כי מג"ב איו"ש יוכפף למשמר הלאומי - שיהפוך לכוח משימה ארצי.

מתוך מסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי. רוני כנפו
הזהיר מ"שומר חומות 2". בן גביר ושבתאי/רוני כנפו

להצהרה הגיע גם ח"כ מיקי לוי מיש עתיד, שהתפרץ בסיום דבריו של בן גביר, ואמר: "אתה פרובוקטור. אתה נעלמת והפקרת את תושבי מדינת ישראל". בזמן שדיבר הניף בידיו את דוח מבקר המדינה על הערים המעורבות במהלך מבצע שומר החומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חבר הכנסת מיקי לוי מתפרץ למסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי. רוני כנפו
לוי במסיבת העיתונאים/רוני כנפו

המפכ"ל, שדיבר אחרי בן גביר, חיזק את דבריו ואמר שיש להעלות את שכר השוטרים. לדבריו, המשטרה תצליח לגייס טוב יותר כוח אדם אם תיפתר בעיית השכר של השוטרים. "מדברים פה על 1,200 שוטרים תוספת למשטרה, 1,000 שוטרים יחזקו את תחנות המשטרה. היתר יאבקו במחוללי הפשיעה", אמר.

בנוסף טען כי הוא "לא רואה שום הבדל בין קווי יסוד שקבענו בתחילת הדרך כשנכנסתי לתפקיד לבין מדיניות השר כרגע. אין שום סתירה בין מה שראינו פה לאתגרים וליעדים שהצבנו".

לשאלה האם הוא "בובה על חוט של השר המכהן", השיב: "אני לא בובה של אף אחד. כיבדתי את כל השרים שהיו ממונים. השר בן גביר התמנה כדת וכדין, ובתוקף זה הוא ממונה עליי. השר לביטחון לאומי קבע מאז ומתמיד את מדיניות המשטרה. אני פועל כחוק וכך אעשה בהמשך".

מתוך מסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי. רוני כנפו
שבתאי ובן גביר מציגים את תוכניתם לחיזוק המשטרה, הערב/רוני כנפו

בהמשך תקף גם גלעד קריב מהעבודה את דברי השר: "כשהשר בן גביר מדבר על 'שומר חומות 2' הוא יודע על מה הוא מדבר. הוא האדם האחרון במדינת ישראל שראוי להוביל את התהליכים של בניין כוח משטרתי ואת הטיפול במוקדי המתיחות בין קבוצות שונות בחברה הישראלית. זו הרי מטרתו הפוליטית - להביא למתיחות שיא בין הציבור היהודי והציבור הערבי במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully