וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בליכוד: הסטטוס קוו בענייני דת ומדינה יישמר - גם ברשות הטבע והגנים

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 21:24

בדבריהם הגיבו הבכירים לפרסום לפיו יו"ר יהדות התורה מקדם הצעת חוק להסדרת שעות רחצה נפרדות לגברים ולנשים במעיינות בשמורות הטבע. מוקדם יותר השבוע הודיע גם השר זוהר על כוונתו להפסיק את מיזם "שבת ישראלית" בשל פגיעה בציבור שומרי השבת, אך נתניהו הורה לו לחזור בו

ח"כ משה גפני בוועידת השלטון המקומי/סטילס: ראובן קסטרו, וידיאו: ניב אהרונסון

בכירים בליכוד הגיבו היום (שלישי) לראשונה להצעת החוק של יו"ר יהדות התורה משה גפני בעניין הסדרת רחצה נפרדת ברשות הטבע והגנים, ואמרו: "הסטטוס קוו בענייני דת ומדינה יישמר בקפדנות, לרבות ברשות הטבע והגנים".

מוקדם יותר היום פורסם ב"ישראל היום" כי גפני מקדם הצעת חוק להסדרת שעות רחצה נפרדות לגברים ולנשים במעיינות בשמורות טבע.

בתגובה לפרסום מסרו ברשות כי "רשות הטבע אחראית מתוקף תפקידה הממלכתי על ניהול ותפעול שמורות הטבע והגנים הלאומיים ובמסגרת זו פועלת ככל שניתן להנגיש אתרים אלו לכלל האוכלוסיות תוך שמירה על ערכי הטבע, המורשת והנוף. הרשות תלמד את הצעת החוק לכשתועבר ותתייחס בהתאם. בימים אלה נבנית תוכנית יחד עם השרה להגנת הסביבה והמשרד שתנגיש את ערכי אהבת הארץ והטבע לכלל האוכלוסיות וגם נושא זה ייבחן בהתאם".

משה גפני, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
מקדם הצעת חוק להסדרת שעות רחצה נפרדות לנשים ולגברים במעיינות. גפני/ראובן קסטרו

מוקדם יותר השבוע הודיע שר התרבות והספורט מיקי זוהר כי מיזם "שבת ישראלית" יבוטל. לפי הודעה שמשרדו הוציא, הוא הנחה לבחון את התוכניות של קודמו בתפקיד, בהן תוכנית שבת ישראלית שמתקיימת גם בשבת, ובכך "מפלה ציבור שומרי שבת שלם". בעקבות ביקורת שנמתחה על הצעד, הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו לזוהר לחזור בו מהמהלך, והוא לעומת זאת טען כי "יצרו מצג" שהוא מעוניין בביטול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully