וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית משרד החדשנות היוצאת תומכת במארק: "הביקורת והלעג יצאו מפרופורציה"

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 14:44

הילה חדד חמלניק התייחסה לראשונה למינוי הח"כית לשעבר, וטענה כי הסערה סביבה אינה מוצדקת. "ביקורת וסאטירה לא מתירה הכול ויכולה להפוך את האנשים שחשופים אליה ואת בני משפחתם לשקופים", כתבה בציוץ בטוויטר. "חייבים לנסות ולשמור על שפיות השיח"

בווידאו: ח"כ אסנת מארק מבקרת במתחמי חיסונים וקוראת להצביע ליכוד/מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ אסנת מארק

מנכ"לית משרד החדשנות והטכנולוגיה היוצאת, הילה חדד חמלניק, התייחסה היום (ראשון) לראשונה לסערה סביב מי שהייתה אמורה להחליפה בתפקיד, אסנת מארק. חדד חמלניק הביעה תמיכה במארק בציוץ שכתבה בטוויטר, וטענה כי הביקורת שנמתחה עליה והלעג יצאו מפרופורציה.

"בשלושת השבועות האחרונים אני מצויה בליבה של סערה - קורות החיים שלי בכל מקום ואני מקבלת פרגונים מכל עבר. לא אשקר ואודה שזה מחמיא מאוד לקבל הערכה כל כך גדולה", כתבה. "מצידה השני של אותה סערה, בהיפך המוחלט לפרגון שאני מקבלת, מצויה אישה, אסנת מארק, שאני בטוחה שלאורך חייה נתקלה, כמוני, בהמון קשיים ואתגרים, יכלה להם וניפצה תקרות זכוכית רבות. היא מנגד 'זוכה' לביקורת ולעג".

אוסנת מארק מטה הליכוד אחרי תוצאות המדגם, 23 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"ניפצה תקרות זכוכית". מארק/ראובן קסטרו

עוד כתבה חדד חמלניק: "לא יכולתי להישאר אדישה לריאיון של אסנת אתמול, אין שום סיבה בעולם ששום אישה (או איש) תרגיש ככה בבואה לשרת את הציבור. גם ביקורת וסאטירה לא מתירה הכול ויכולה להפוך את האנשים שחשופים אליה ואת בני משפחתם לשקופים. שוחחתי אתמול עם אסנת וביקשתי לחזק אותה בימים אלו. לא חייב להסכים על הכול, כנראה שהפערים ביננו קיימים ומשמעותיים, אבל זה לא אומר שהשיח והתגובות צריכות להיות כל כך קיצוניות - בתוך הטירוף הכללי פה בשבועות האחרונים אנחנו חייבים לנסות ולשמור על שפיות השיח. בסוף - אין לנו מדינה אחרת".

לפני כשבועיים הודיעה מארק לשר החדשנות והמדע אופיר אקוניס כי היא מוותרת על מועמדותה לתפקיד מנכ"לית המשרד. "צר לי על בחירתה", מסר אקוניס בהודעתו. "האמנתי באמונה שלמה שאסנת תבצע את התפקיד במקצועיות ומסירות ותתרום תרומה גדולה למשרד אך אני מכבד את החלטתה ומאחל לה מכל הלב הצלחה בכל דרך שתבחר". לפי גורמים בליכוד, מארק הבינה לאחר הריאיון כי מועמדותה לא תאושר בנציבות ולכן ביקשה למשוך אותה מראש.

מארק כיהנה כחברת כנסת מטעם הליכוד בכנסת ה-21 וה-23, אך נבחרה במקום לא ריאלי בפריימריז האחרונים. היא נחשבת כמקורבת לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ובשבועות האחרונים שמה הוזכר גם כמועמדת אפשרית לתפקיד מזכיר הממשלה או מנכ"ל הכנסת. אקוניס החליט למנות אותה כמנכ"לית במשרדו ועד להודעה זו היא הייתה צפויה להיות המנכ"לית הראשונה שתתמנה בממשלה ה-37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully