וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנת מארק הודיעה שהיא מוותרת על מועמדותה לתפקיד מנכ"לית משרד החדשנות והמדע

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 0:35

שר החדשנות והמדע אקוניס, שקידם את מועמדתה של חברת הכנסת לשעבר, הודיע כי היא משכה את את מועמדותה. "צר לי על בחירתה, האמנתי באמונה שלמה שהיא תתרום למשרד", מסר. גורמים בליכוד: מארק הבינה שמועמדותה לא תאושר, לכן ביקשה למשוך אותה מראש

בווידאו: ח"כ אסנת מארק מבקרת במתחמי חיסונים וקוראת להצביע ליכוד/מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ אסנת מארק

חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק הודיעה הערב (רביעי) לשר החדשנות והמדע אופיר אקוניס כי היא מוותרת על מועמדותה לתפקיד מנכ"לית המשרד. "צר לי על בחירתה", מסר אקוניס בהודעתו. "האמנתי באמונה שלמה שאוסנת תבצע את התפקיד במקצועיות ומסירות ותתרום תרומה גדולה למשרד אך אני מכבד את החלטתה ומאחל לה מכל הלב הצלחה בכל דרך שתבחר". לפי גורמים בליכוד, מארק הבינה לאחר הראיון כי מועמדותה לא תאושר בנציבות ולכן ביקשה למשוך אותה מראש.

מארק כיהנה כחברת כנסת מטעם הליכוד בכנסת ה-21 וה-23 אך נבחרה במקום לא ריאלי בפריימריס האחרונים. היא נחשבת כמקורבת לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ובשבועות האחרונים שמה הוזכר גם כמועמדת אפשרית לתפקיד מזכיר הממשלה או מנכ"ל הכנסת. אקוניס החליט למנות אותה כמנכ"לית במשרדו ועד להודעה הערב היא היתה צפויה להיות המנכ"לית הראשונה שתתמנה בממשלה ה-37.

אסנת מארק 22 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
ויתרה על התפקיד. מארק/ראובן קסטרו

המנכ"לית הקודמת של המשרד היתה הילה חדד-חמלניק, מהנדסת חלל ואווירונאוטיקה ששימשה חברת צוות פיתוח כיפת ברזל.

בנה של מארק, לידור מארק, נעצר בחודש שעבר בחשד לתקיפה ואוימים על פקח עירוני שביקש לתת לו דוח תנועה. מארק בן ה-26 שוחרר בתנאים מגבילים. כמו כן, לפני כשנה הוגש כתב אישום נגדו בגין איומים על שוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully