וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של הח"כית לשעבר נעצר: "חשוד שתקף ואיים על פקח עירוני"

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 11:05

לידור מארק בן ה-26, בנה של אסנת מארק, נעצר אחרי שעל פי החשד תקף פקח שביקש לתת לו דוח תנועה. הצעיר שוחרר בתנאים מגבילים. לפני כשנה הוגש כתב אישום נגדו בגין איומים על שוטרים

בווידאו: ח"כ אסנת מארק מבקרת במתחמי חיסונים וקוראת להצביע ליכוד/מתוך עמוד הפייסבוק של ח"כ אסנת מארק

לידור מארק, בנה של חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק, נעצר הלילה (שני) בחשד לתקיפה ואוימים על פקח עירוני שביקש לתת לו דוח תנועה. לאחר מכן, מארק בן ה-26 שוחרר בתנאים מגבילים. לפני כשנה הוגש כתב אישום נגד מארק בגין איומים על שוטרים.

בתוך כך, חברת הכנסת לשעבר מקדמת בימים אלה את מועמדותה לתפקיד בכיר בממשלה הבאה, כשמה הוזכר בליכוד כמועמדת לתפקיד מזכירת הממשלה, וכן לתפקיד מנכ"ל הכנסת.

אסנת מארק מגיעה לכינוס סיעת הליכוד במצודת זאב, תל אביב 17.06.21. ראובן קסטרו
מעוניינת להתמנות לתפקיד בכיר בממשלה. מארק/ראובן קסטרו

בנה של מארק אינו קרוב המשפחה היחיד של חבר כנסת שנחקר בשנים האחרונות. בספטמבר 2019 דווח בכאן חדשות כי בן של חבר כנסת המשרת בצה"ל, נחקר על ידי המשטרה הצבאית החוקרת בחשד לפגיעה בטוהר הבחירות בקלפי צבאית. לפי הפרסום, עלה חשד כי הבן פגע בפתקים של מפלגת כחול לבן, הזיז או ניסה להסתיר אותם. להגנתו טען הבן כי אין לו קשר לאירוע וכי לא ניתן לצלם מאחורי הפרגוד.

באפריל 2018 נכדו של ח"כ מכהן ביהדות התורה נעצר בנמל התעופה בן גוריון בחשד כי ניסה להבריח לישראל קוקאין במשקל של יותר מ-11 קילו. במהלך הדיון להארכת מעצרו התברר כי חלק מהחומרים שהחשוד ניסה לכאורה להבריח לארץ התגלו בתוך תיק התפילין שהביא עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully