וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנת מארק היא חברת הכנסת שבנה נעצר בחשד שהתעמת עם שוטרים

6.1.2021 / 18:54

הותר לפרסום כי בנה של ח"כית הליכוד, לידור מארק בן ה-25, הוא החשוד באיום על שוטרים. לפי החשד, הוא העמיד את רכבו על ציר ביטחון במעלה אדומים בניגוד לחוק, והתעמת עם שוטרים שהגיעו למקום. הוא נחקר בתחנת המשטרה ושוחרר לביתו

צילום: ערוץ כנסת

אסנת מארק (הליכוד) היא חברת כנסת שבנה נעצר בחשד שהתעמת עם שוטרים ואיים עליהם - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי החשד, במקרה שאירע שלשום בנה של חברת הכנסת, לידור מארק בן ה-25, העמיד את רכבו על ציר ביטחון במעלה אדומים בניגוד לחוק.

כוחות משטרה הגיעו לזירה ובמקום התפתח עימות בינם לבין בנה של מארק, שלדברי השוטרים כלל איומים. הוא נחקר בתחנת המשטרה ושוחרר לביתו לאחר מכן.

אסנת מארק 22 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
בנה חשוד באיום על שוטרים. אסנת מארק/ראובן קסטרו

בנה של מארק אינו קרוב המשפחה היחיד של חבר כנסת שנחקר בשנים האחרונות. בספטמבר 2019 דווח בכאן חדשות כי בן של חבר כנסת המשרת בצה"ל, נחקר על ידי המשטרה הצבאית החוקרת בחשד לפגיעה בטוהר הבחירות בקלפי צבאית. לפי הפרסום, עלה חשד כי הבן פגע בפתקים של מפלגת כחול לבן, הזיז או ניסה להסתיר אותם. להגנתו טען הבן כי אין לו קשר לאירוע וכי לא ניתן לצלם מאחורי הפרגוד.

באפריל 2018 נכדו של ח"כ מכהן ביהדות התורה נעצר בנמל התעופה בן גוריון בחשד כי ניסה להבריח לישראל קוקאין במשקל של יותר מ-11 קילו. במהלך הדיון להארכת מעצרו התברר כי חלק מהחומרים שהחשוד ניסה לכאורה להבריח לארץ התגלו בתוך תיק התפילין שהביא עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully