וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא ירוי ליד דירתו בלאס וגאס: למה נרצח הישראלי שלום עמר?

עודכן לאחרונה: 21.1.2023 / 10:32

במשטרה המקומית מתחזק החשד שהישראלי נרצח במהלך היא שוד שהשתבש. עמר תיאם בצ'אט הפייסבוק פגישה לרכישת רכב בתחנת דלק סמוכה, אך "המוכר" המתין לו ליד ביתו כשיצא למפגש ורצח אותו. "יריתי בו. ניסיתי לירות בו ברגל בשביל לפצוע אותו שייתן לנו את הכסף", סיפר

שלום עמר, ישראלי בן 59 שהתגורר בלאס וגאס ונרצח. 30 בדצמבר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
נמצא ירוי על המדרכה מתחת לביתו כשבכיסו עשרת אלפים דולר. שלום עמר/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

במשטרת לאס וגאס החל להתחזק החשד שרצח הישראלי שלום עמר היה על רקע שוד שהשתבש - כך נודע היום (חמישי). בכיס הז'קט שלבש עמר נמצאו כעשרת אלפים דולר, שלפי נממצאי החקירה יועדו לרכישת רכב, אך במקום זאת, הגיע "המוכר" איתו קבע לקומפלקס המגורים בו התגורר עמר בכדי לשדוד אותו. הרצח אירע סמוך לדירתו של עמר. הצעיר החשוד, מאליק האנטר, בן ה-20, נעצר ב-3 בינואר, ונחשד ברצח, קשירת קשר לביצוע שוד וניסיון שוד.

הרצח אירע ב-26 לדצמבר. השוטרים שהגיעו לקומפלקס מצאו את עמאר בן ה-59, מוטל מחוסר הכרה עם שני פצעי ירי ומותו נקבע במקום. לצידו נמצאו בזירה מארזי מחסניות.

במהלך החקירה התברר למשטרה שקודם לכן עמר שוחח בפייסבוק עם אדם אחר אודות קניית מכונית משומשת. הוא מסר לו את כתובתו והשניים סיכמו להיפגש בתחנת דלק ליד ביתו, כך מסרה המשטרה. הסיבה לקביעת הפגישה בתחנת הדלק הייתה להבטיח עסקה בטוחה בסביבה מוארת היטב. מאוחר יותר מסר עמר את כתובת ביתו לאדם עמו שוחח. על פי חשד המשטרה לא היה זה פשע ספונטני. אנטר הגיע לזירה, ייתכן עם שגם עם אחרים, בכוונה מבעוד מועד לשדוד את הקונה שיתפתה לצאת לרכוש את הרכב.

מאליק האנטר, החשוד ברצח הישראלי שלום עמר בלאס וגאס. 6 בינואר 2022. משטרת לאס וגאס, אתר רשמי
"יריתי בו. ניסיתי לירות בו ברגל בשביל לפצוע אותו כדי שיתן לנו את הכסף". מאליק האנטר/אתר רשמי, משטרת לאס וגאס

פענוח הרצח היה כמעט אקראי לחלוטין, הרבה בזכות ערנות השוטרים; שבוע לאחר המקרה, החשוד ברצח, מאלק האנטר, התלונן על איומים מצד שותפו לדירה שאותו ניסה לפנות. שוטרים הגיעו למקום לגבות תלונה וכדי להוכיח שאוים נתן האנטר לאחד השוטרים לעיין בתכתובת עם השותף. בתכתובת, זיהה השוטר בסלנג בתי סוהר כי השותף התריס בו שבוע קודם לכן ועל סיפר לו האנטר כי רצח אדם יחד עם חבריו, על רק שלל של שוד. השוטר לא היה מודע אז לרצח של עמר, אך יום למחרת, כשהאנטר הזעיר את המשטרה שוב בתלונה נגד השותף, הם עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה כנגדו, בגין הרצח של עמר.

בחיפוש במכוניתו נמצאו מחסניות תואמות לאלו שנמצאו בזירת הרצח, מסרה המשטרה. בחיפוש בטלפון שלו נמצאה כתובת אימייל הקשורה למספר הטלפון ממנו עמר שוחח איתו. לפי הדיווחים, האנטר גם ערך חיפושי אינטרנט אחר מילות המפתח "לאס וגאס" ו"רצח". עוד נמצא, כי מכוניתו של האנטר תואמת את היצרן והדגם "שהמוכר" הציע למכירה.

הכניסה הראשית מלון מנדליי ביי בלאס וגאס נבדה, 3 באוקטובר 2017. עמרי נחמיאס, מערכת וואלה! NEWS
פענוח הרצח היה כמעט אקראי לחלוטין, הרבה בזכות ערנות השוטרים. משטרת לאס וגאס/מערכת וואלה! NEWS, עמרי נחמיאס

האנטר הכחיש בתחילה כל מעורבות ברצח, אך מאוחר יותר הודה בניסיון לשדוד את הקורבן עם חבר, כך מסרה המשטרה. "אני יזמתי את השוד", אמרה המשטרה שהאנטר מסר להם. "יריתי בו. ניסיתי לירות בו ברגל בשביל לפצוע אותו כדי שיתן לנו את הכסף".

בשל האישום ברצח, האנטר הוחזק בתחילה ללא אפשרות לערבות. אך בדיון נוסף קבע השופט ג'וזף סקיסנטו ערבות לסך 350,000 דולר, כך עולה מסמכי בית משפט. נכון ליום שלישי, האנטר נשאר עדיין במעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully