וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בדקירת הישראלית ברומא: דר רחוב שנמלט מפולין

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 13:00

באיטליה המקרה נחקר כאירוע פלילי ולא כפעולת טרור או פשע על רקע גזעני. עם זאת, המשטרה בודקת חשד שייתכן וכיתוב בעברית על תרמילה של הישראלית, אביגיל דרזנר מתל אביב, הוא זה שמשך את תשומת לבו של החשוד. הצעיר נמלט מפולין אחרי שהיה מבוקש בגין גניבה

תיירת ישראלית נדקרה ברומא/7colli

המשטרה האיטלקית עצרה דר רחוב פולני החשוד בתקיפת התיירת הישראלית ברומא ומייחסת לו ניסיון רצח - כך דיווחה אמש (שלישי) התקשורת באיטליה. החשוד, אלכסנדר מטאוש חומיאק, בן 24 מהעיר גרודזי'אז' בפולין, משוטט באיטליה זה שמונה חודשים. הוא היה מבוקש גם בפולין בגין גניבה שאירעה בחודש ינואר אשתקד. זמן קצר אחר כך, עזב את המדינה.

המשטרה פרסמה צילומים וקלסתרון שלו והוא זוהה אחר הצהריים בתחנה המרכזית של מילאנו על ידי שוטרים צבאיים, בעל ואישה, שלא היו בתפקיד והזעיקו שוטרים, שעצרו אותו והעבירו אותו לחקירה. עולה שב-27 לדצמבר, ארבעה ימים לפני התקיפה ברומא, הוא נעצר לבדיקת מסמכים על ידי שוטרים ושוחרר.

לפי הדיווח בחודשים האחרונים, לפחות מאז אפריל 2022, החשוד נע ברחבי איטליה בין ונציה לטורינו, ישן במקומות מזדמנים וביום מתקרב לבתי עסק כדי לגלוש באינטרנט. הוא היה מוגדר כנעדר לאחר שאמו דיווחה על היעדרותו מהבית. לפי החשד הוא לתחנת הרכבת הוא הגיע באוטובוס ממבואותיה המזרחיים של רומא, כשהוא נושא עמו שקית ניילון כחולה הנראית בסרטוני מצלמות האבטחה. בסכין היה לו אוכל וסכין עמה תקף את הסטודנטית הישראלית, אביגיל דרזנר, סטודנטית מתל אביב, שהייתה קורבן אקראי.

המשטרה בודקת גם חשד שייתכן וכיתוב בעברית או לוגו על התרמיל של הישראלית היה מה שמשך את תשומת לבו של החשוד. עם זאת, באיטליה מדגישים שנכון לעכשיו המקרה נחקר כאירוע פלילי, ולא כפעולת טרור או פשע על רקע גזעני. נמסר כי אמה של אביגיל לצידה בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully