וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצח בלאס וגאס: ישראלי בן 59 נמצא ירוי ומחוסר הכרה על מדרכה בעיר

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 12:04

מותו של שלום עמר ישראלי המתוגרר בלאס וגאס נקבע כבר ביום שני האחרון, אך גופתו זוהתה על ידי משרד האמון על חקירת מקרי מוות רק אתמול. ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מוכר ומטופל, "נעשים מאמצים גדולים להעברת הארון ארצה בתחילת שבוע הבא"

שלום עמר, ישראלי בן 59 שהתגורר בלאס וגאס ונרצח. 30 בדצמבר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
נמצא על מדרכה מחוסר הכרה, מדמם ועם פצעי ירי. שלום עמר/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שלום עמר, ישראלי בן 59 שהתגורר בלאס וגאס, נמצא ללא רוח חיים בדרום העיר ביום שני האחרון, אך נותר אלמוני במשך כמה ימים עד שאמש זוהה על די משרד האמון על חקירת מקרי המוות של מחוז קלארק שבמקביל קבע כי מדובר ברצח. מוקדם יותר, דיווח קצין ממשטרת מטרופולין לאס וגאס כי צוותי רפואה שהגיעו ביום שני בלילה למתחם בלוק דירות מצאו את האיש על מדרכה, מחוסר הכרה, מדמם ועם פצעי ירי. לאחר מאמצים להחיותו שלא צלחו, נקבע מותו במקום.

ממשרד החוץ נמסר: "האירוע מוכר ומטופל. מרגע קבלת הידיעה נציג המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל בלוס אנג'לס, רויטל דנקר, נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים להם בשעתם הקשה. נעשים מאמצים גדולים להעברת הארון ארצה בתחילת שבוע הבא".

בניין משרד החוץ, ירושלים. ויקיפדיה, אתר רשמי
"עשים מאמצים גדולים להעברת הארון ארצה בתחילת שבוע הבא". משרד החוץ/אתר רשמי, ויקיפדיה

באפריל אשתקד נרצח יובל פליקס ארבל, אזרח ישראלי בן 61 בדירתו בעיר אוטרכט הסמוכה לאמסטרדם שבהולנד במהלך שוד. שלושה גברים, בני 52, 41, ו-29, חשודים בביצוע המעשה וצפויים להיות מואשמים ברצח בנסיבות מחמירות, אחרי שסחטו ושדדו באלימות את ארבל, ואחר כך עשו שימוש בכרטיס האשראי שגנבו ממנו. שאלות רבות נותרות עדיין ללא מענה על אודות האירוע והמהלכים שקדמו לו, אבל התביעה מצפה ללמוד עליהם עוד. עד אז, ותוך שהשלושה עוברים גם בדיקות פסיכיאטריות, מתעכבת בינתיים הגשת כתב האישום.

אחד החשודים במעשה, התגורר בעבר בקומפלקס הדירות ולדברי השכנים הכיר את ארבל ואותם. "זה מרגיש כאילו נקלענו לסרט רע", אמרו. על נסיבות השוד הקטלני שכנים שמעו שביום רביעי אחר הצהריים יצר השכן לשעבר קשר עם ארבל בצ'אט, והוא הזמין את עצמו לשתיית תה בדירתו. ארבל הכניס אותו לדירה, ואז האורח שדד אותו בדרישה שימסור לו את כרטיס הכספומט שלו. בעלת המסעדה שנשדדה ושאף היא הכירה את הנרצח מסרה את צילומי מצלמות האבטחה שלה למשטרה ואמרה לשוטרים - "תנו עדיפות לחקירת הרצח של יובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully