וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: יובל ארבל, ישראלי בן 61, נרצח במהלך שוד ליד אמסטרדם

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 8:56

שני חשודים נעצרו בחשד לרצח ארבל, שגופתו נמצאה ביום חמישי בעיר אוטרכט הסמוכה לבירה לאחר שככל הנראה נקלע לשוד. במשרד החוץ מכירים את המקרה ומסייעים למשפחה להעביר את גופתו לקבורה בארץ. רב חב"ד בעיר: "כולם פה מזועזעים"

משטרה באזור התאונה בה אוטובוס התנגש במבלים בהולנד, 18 ביוני 2018. רויטרס
רצח ישראלי בהולנד. משטרת הולנד/רויטרס

יובל פליקס ארבל, אזרח ישראלי בן 61 המתגורר בהולנד, נרצח בסוף השבוע בעיר אוטרכט הסמוכה לאמסטרדם במהלך שוד. כך נודע היום (שלישי). במשרד החוץ מכירים את המקרה ומסייעים למשפחה להעביר את גופתו של ארבל לקבורה בארץ.

החשודים ברצח הם בני 50 ו-41. אחד מהם התגורר בעבר בקומפלקס הדירות ולדברי השכנים הכיר את ארבל ואותם. "זה מרגיש כאילו נקלענו לסרט רע", אמרו. על נסיבות השוד הקטלני שכנים שמעו שביום רביעי אחר הצהריים יצר השכן לשעבר קשר עם ארבל בצ'אט, והוא הזמין את עצמו לשתיית תה בדירתו. ארבל הכניס אותו לדירה, ואז האורח שדד אותו בדרישה שימסור לו את כרטיס הכספומט שלו. בעלת המסעדה שנשדדה ושאף היא הכירה את הנרצח מסרה את צילומי מצלמות האבטחה שלה למשטרה ואמרה לשוטרים - "תנו עדיפות לחקירת הרצח של יובל".

ההישראלי יובל פליקס שנרצח בהולנד. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ארבל. בן שכול/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

דירתו של הישראלי ממוקמת בקומה השלישית של בניין מגורים צנוע ברחוב קטן. לדבריו שכניו, הם שמעו ששוטרים מצאו אותו כפות לכסא לאחר שאחרים התקשרו למשטרה. הם סיפרו שגר שם רק שנה, בדירה שבחלק העורפי של המתחם - הצופה לפארק בו מגרש משחקים.

שכנים מזועזעים סיפרו לעיתון שהנרצח היה מוכר מאוד ברחוב וסיפרו על "אדם מתוק ונחמד שלא יפגע בזבוב". "ממש כואב לי שהוא היה קורבן למשהו כל כך נורא", סיפר אחד התושבים. "הכרתי אותו מאמירת שלום. לפעמים שוחחנו כשהוא יצא. כל מי שיש לו את זה על מצפונו אינו אנושי. האיש הזה היה זקוק לעזרה, היה מטופל בריאותית ולכן היה קורבן קל מאוד", הוסיף. אחד השכנים ממתחם סמוך אמר כי "מדובר במעשה פחדני. כמובן שאנחנו בהלם".

לפי הידוע, ארבל נמצא כבול בדירתו כבר ביום חמישי שעבר. "כולם פה מזועזעים", סיפר לוואלה! רב חב"ד באוטרכט, הרב אריה היינץ, שהיה מי שבישר למשפחה בארץ על הטרגדיה אחרי שחבר של המנוח התקשר והודיע לו על מותו.

"הוא היה אדם רגיש, והכרתי אותו שנים ארוכות", המשיך. "בשנים האחרונות הוא היה בא אלינו לבית חב"ד ולבית הכנסת ואהבו אותו מאוד". הרב היינץ הוסיף שבסיוע חברה קדישא אמסטרדם תועבר בקרוב גופתו לישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חשד לטרור בהולנד: הרוג ופצועים מירי לעבר רכבת קלה בעיר אוטרכט, 18 במרץ 2019. AP
אוטרכט/AP

ארבל היה בן שכול שגדל במשפחת חקלאים בכפר מונאש בעמק חפר, שם אביו הקים את ענף הדיר. בעוד כשבועיים יחול יום השנה לנפילת אביו, חייל חיל הרפואה שנהרג בעמק הירדן בעת מילוי תפקידו במהלך מלחמת ההתשה, יומיים לפני יום העצמאות תש"ל, 1970. הוא הותיר את יובל ועוד אחות ואח שהאם גידלה מאז לבד. רון פז, נציג המושב במליאת המועצה האזורית הזוכר את ארבל עוד מילדותו, אמר לוואלה! שמדובר ב"אדם בעל לב זהב ועם דעות פוליטיות מגובשות מאוד". הוא אמר שהמשיך לשמור קשר עם המושב ושהיה מגיע לטקסי האזכרה לאביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully