וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 23 מת לאחר שחגג במסיבה במקסיקו

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 8:30

הצעיר, דילן גרימברג מאשדוד, ככל הנראה חש ברע בעת שהיה במסיבה, פונה לבית חולים מקומי בעיר קנקון ושם מותו נקבע. סיבת המוות טרם התבררה. משרד החוץ בקשר עם המשפחה ומסייעים בהעברת הארון ארצה. "מאוד חיכה לטיול הזה, ילד מקסים עם לב זהב"

בת 9 ילדה בבית חולים במקסיקו. רויטרס
פונה לבית חולים מקומי ושם נקבע מותו. בית חולים במקסיקו/רויטרס

צעיר ישראלי בן 23 מאשדוד מת היום (ראשון) בעיר הנופש קנקון במקסיקו, ככל הנראה לאחר שהרגיש לא טוב כשהיה במסיבה. הצעיר, דילן גרימברג מאשדוד, פונה לבית החולים במדינה ושם נקבע מותו. הסיבה הברורה למוות טרם התבררה. במשרד החוץ מכירים את המקרה, נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים לה בהעברת הארון ארצה.

יהודית אשתו של האב מספרת לוואלה: "הוא ילד טוב, היה הילד הקטן שלנו. הכי טוב והכי אחראי, הוא אהב לעזור ואהב את החיים. מאוד חיכה לטיול הזה, הוא דיבר איתנו בשבת ואמר שפגש מלא ישראלים והוא מאושר. ילד מקסים עם לב זהב. אהוב, החיוך לא ירד לו מהפנים".

"הוא ילד זהב עם נשמה ענקית". מספרת אחות של חבר טוב שלו. "אין מקום שלא היה בו ולא העלה חיוך. תמיד מחייך, זורם ועושה צחוקים. ילד של בית, לא שותה, לא מעשן וסיים צבא בפלוגות בכיפת ברזל. הוא לא מזמן למד במקיף א' בעיר. בקיצור ילד של אמא .עצוב. רק לפני שבועיים היה אצלנו בשישי ואכל קציצות".

דילן גרימברג, תושב אשדוד שנהרג במקסיקו. מתוך פייסבוק, צילום מסך
דילן גרימברג/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לפני כשבוע, נמצא הישראל שלום עמר בן ה-59 את מותו בלאס וגאס, שם התגורר. הוא נמצא ללא רוח חיים בדרום העיר ביום שני שעבר, אך נותר אלמוני במשך כמה ימים עד שבחמישי זוהה על די משרד האמון על חקירת מקרי המוות של מחוז קלארק שבמקביל קבע כי מדובר ברצח. מוקדם יותר, דיווח קצין ממשטרת מטרופולין לאס וגאס כי צוותי רפואה שהגיעו ביום שני בלילה למתחם בלוק דירות מצאו את האיש על מדרכה, מחוסר הכרה, מדמם ועם פצעי ירי. לאחר מאמצים להחיותו שלא צלחו, נקבע מותו במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully