וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר שנפגע מאופנוע: נהוראי השתחרר מבית החולים וחגג יום הולדת 8

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 17:43

חבריו של הילד, שנפצע קשה מפגיעת אופנוע משטרתי בבני ברק, חגגו לו בחוג הג'ודו והשתתפו בטקס בו הוענקה לו חגורה צהובה-סגולה. "הוא התרגש מאוד, שרו לכבודו וקנו לו מתנות", סיפרה לוואלה! אמו. לצד השמחה, היא מתחה ביקורת על חקירת המשטרה: "אמרו לי שהתיק יכול להיסגר"

בווידאו: נהוראי חוגג יום הולדת שנה אחרי שנפצע בתאונה בבני ברק/צילום: באדיבות המשפחה

נהוראי בנבנישתי, הילד שנפגע בשבוע שעבר מאופנוע משטרתי בבני ברק, השתחרר מבית החולים וחגג אתמול (ראשון) את יום הולדתו השמונה יחד עם חבריו. נהוראי זכה לקבלת פנים חמה במיוחד מעשרות חבריו שבחוג הג'ודו בו הוא משתתף, שם גם הוענקה לו אתמול חגורה צהובה-סגולה, המסמלת את הדרגה הבאה של הג'ודוקא.

"יש ניסים בעולם", אמרה לוואלה! אורה, אמו של נהוראי, "עשו לו בדיקות מקיפות בבית החולים ואמרו שאפשר לשחרר אותו. החברים בירכו אותו, שרו לו וקנו לו מתנות. כל הגילאים בחוג היו. הוא התרגש מאוד".

עם זאת, סיפרה האם כי נהוראי, שנפצע באורח קשה, עדיין לא התאושש לגמרי מהתאונה. "רואים שהוא עדיין מבוהל, חושש, שואל המון שאלות על מה שקרה - 'אימא, מי דרס אותי, שוטר?' ו'מה קרה לי?'. סיפרתי לו מה שהיה עד כמה שאני יודעת".

נהוראי חוגג יום הולדת שנה אחרי שנפצע בתאונה בבני ברק. ינואר 2023. באדיבות המשפחה
"החברים בירכו אותו, שרו לו וקנו לו מתנות", נהוראי בקבלת החגורה בחוג הג'ודו/באדיבות המשפחה

האם, שזומנה היום למשטרה בכדי למסור את גרסתה על האירועים, סיפרה שדבריו של החוקר לא מספקים אותה. "הם אומרים שנהוראי התפרץ לכביש, עניתי שזה לא יכול להיות. עדי ראייה וסרטונים אומרים אחרת. הוא אמנם רץ, אבל באור ירוק, בזמן שהשוטר עבר באור אדום", היא האשימה.

לדבריה "החוקר אמר שהוא לא יכול להגיד הרבה. רק שתחקרו את השוטר הפוגע ושהתיק יעבור לפרקליטות. שאלתי למה התיק לא עובר למח"ש. הוא ענה שבודקים בפינצטה כל דבר ושהתיק יכול גם להיסגר". עוד הוסיפה אורה ואמרה כי עדי ראייה סיפרו לה כי ראו את השוטר הפוגע מזיז את הואופנוע אחרי התאונה, דבר שאסור על פי החוק.

נהוראי בנבנישתי, בן ה-7 שנפצע קשה מפגיעת אופנוע משטרתי בבני ברק. 10 בינואר 2022. באדיבות המשפחה
"הם אומרים שנהוראי התפרץ לכביש, זה לא יכול להיות"/באדיבות המשפחה

התאונה התרחשה ביום שלישי ברחוב אברבנאל שבבני ברק, בעת שנהוראי היה בדרכו לחוג כדורגל. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. מהמשטרה נמסר אז כי "רוכב אופנוע משטרתי שהיה בדרכו לאירוע מבצעי פגע בילד בבני ברק במעבר חצייה. בוחני תנועה במקום והנסיבות נבדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully