וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוע משטרתי פגע בילד בן 7 בבני ברק, מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 23:05

ככל הנראה הילד, נהוראי, נפגע בזמן שעבר במעבר חצייה ברחוב אברבנאל בעיר. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מהמשטרה נמסר: "רוכב האופנוע היה בדרכו לאירוע מבצעי". אימו של נהוראי: "אני רוצה את הילד שלי בחזרה כמו שהיה"

נהוראי בנבנישתי, בן ה-7 שנפצע קשה מפגיעת אופנוע משטרתי בבני ברק. 10 בינואר 2022. באדיבות המשפחה
אני רוצה את הילד שלי בחזרה כמו שהיה". נהוראי בנבנישתי בן ה-7/באדיבות המשפחה

נהוראי בנבנישתי, ילד כבן 7, נפצע היום (שלישי) קשה מפגיעת אופנוע משטרתי בשעה שעבר במעבר חצייה ברחוב אברבנאל בבני ברק. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. מהמשטרה נמסר: "רוכב אופנוע משטרתי שהיה בדרכו לאירוע מבצעי פגע בילד בבני ברק במעבר חצייה. בוחני תנועה במקום והנסיבות נבדקות".

אימו של נהוראי, חן אורה בנבנישתי, סיפרה כי בנה, הלך לחוג כדורגל - ונפצע. "שוטר עובר באדום על אופנוע ומעיף אותו. עדי ראייה אמרו שהילד עבר בירוק ושהשוטר היה במרדף. זה לא פשוט ולא קל. אני רוצה את הילד שלי בחזרה כמו שהיה", אמרה. "ילד יחיד אחרי עשר שנים. הלכתי לאסוף אותו מהחוג והמאמן אומר שהוא לא הגיע, ביום ראשון הוא חוגג יום הולדת שמונה".

ילד נדרס על ידי אופנוע משטרתי, בני ברק, 10 בינואר 2023. בני ברק, איחוד הצלה
זירת התאונה, הערב/איחוד הצלה, בני ברק

דוד של הילד סיפר כי "הוא ילד על הרצף. היה לו חוג באזור. אמא שלו באה לאסוף אותו מהחוג וכשהגיעה אמרו לה שהוא הלך. לפני זה הוא היה ביום הולדת של קרובת משפחה, אז היא התקשרה לשאול אם הלך חזרה לשם. חיפשנו וחיפשנו איפה הילד ונודע לנו שהוא בבית חולים. ראינו בחדשות שילד בן שבע נפצע אבל לא קישרנו. ידוע שהאזור של התאונה מסוכן".

חובש רפואת חירום במד"א, ישראל אלדד, שנכח בזירה, סיפר כי "הענקו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully