וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של האדם שנהג בפראות לעבר מפגינים נגד הממשלה בב"ש

עודכן לאחרונה: 11.1.2023 / 11:19

הגבר ככל הנראה ניסה להפחיד את המפגינים שהתאספו סמוך לאוניברסיטת בן גוריון במחאה על הרפורמה המשפטית. לפי עדים שנכחו, יצא מרכבו וצעק "אנרכסיטים שמאלנים - עופו מפה". נציג המשטרה בדיון: "העבירות המיוחסות לחשוד חמורות"

בווידאו: הוארך מעצרו של האדם שנהג בפראות לעבר מפגינים נגד הממשלה בב"ש/אבי רוקח

בית משפט השלום בבאר שבע האריך הבוקר (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של הנהג שחשוד בנהיגה פראית לעבר מפגינים נגד הממשלה החדשה במהלך הפגנה שנערכה בבאר שבע. נציג המשטרה אמר בדיון כי העבירות המיוחסות לחשוד חמורות. אחד המפגינים שכמעט נפגע מהרכב סיפר לוואלה! כי הנהג "לא פגע במוחים, וצעק להם: 'אנרכיסטים הרסתם את המדינה'".

קצין משטרה שהיה במקום עד לתקיפת האדם כלפי המפגינים לאחר שירד מהרכב. "סיכן את המפגינים". כמו כן, למשטרה לא הגיעה אף עדות של אדם שנפגע מהרכב. מהחקירה עולה כי הוא עלה על המדרכה, ירד מהרכב ודחף מפגינים. במשטרה מסרו כי בשלב זה לא קיים חשד לניסיון דריסה, אלא חשד "להפרת הסדר, נהיגה פוחזת, תקיפה ואיומים". עוד מסרו כי החקירה טרם הסתיימה וככל שיידרש החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו.

עו"ד רן אבינועם שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד טען כי האירוע יצא מפרופורציות והוא לא פגע באף אחד. "הצעיר מכחיש שפגע ברכב באדם ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע, והרכב נעצר לפני המפגינים. הוא משתף פעולה עם החוקרים ואני מקווה שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם והוא ישוחרר".

האירוע החל כשכמה עשרות בני אדם התאספו בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון במחאה על הרפורמה המשפטית של הממשלה החדשה, כשלפתע הגיח לעברם רכב. כוח משטרה שנכח במקום עצר את החשוד, שהכחיש כי ניסה לדרוס את המפגינים.

דניאל, שנכח בהפגנה שנערכה ברחוב ברגר, תיאר את האירוע: "עמדנו על השביל אופניים, ופתאום רכב לקח פנייה שמאלה והתחיל לצעוק לנו 'אנרכסיטים שמאלנים - עופו מפה'. נפנפתי בדגל ישראל, סימנתי לו שייסע והוא עלה לכיוון המדרכה. דפקתי לו על האוטו שיעצור והוא בא וצעק 'מה אתה מתקיף', ואז תפסו אותו והמשטרה לקחה אותו".

מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט, באר שבע, 10 בינואר 2023. יניר יגנה
הרכב של החשוד בב"ש, אתמול/יניר יגנה
מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט, באר שבע, 10 בינואר 2023. יניר יגנה
ההפגנה בבאר שבע, אתמול/יניר יגנה

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד גינה אתמול את המקרה והאשים בו את הממשלה החדשה. "ההסתה של הממשלה תיגמר בדם", קרא לפיד. "היום היא הגיעה להפגנת הסטודנטים שהוביל תא "יש עתיד" באוניברסיטת בן גוריון. ניסיון דריסה מסוכן של אדם שמונע משכרון הכח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין. בנס לא נפגע אף אחד. לא תצליחו לדרוס אותנו, לא תצליחו לדרוס את המדינה שאנחנו אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully