וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה שנים אחרי: נעצר חשוד ברצח אישה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 10:45

המשטרה עצרה חשוד בהצתת דירתה ורצח בכוונה תחילה של האמנית ליאורה חיות, שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה השרופה ב-2015, ומעצרו הוארך בשבוע. אמה של ליאורה: "אני מצפה שימצאו את הרוצח האמיתי"

האדריכלית ליאורה חיות. באדיבות המשפחה
החקירה נמשכת כבר שמונה שנים. ליאורה חיות/באדיבות המשפחה

המשטרה עצרה חשוד ברצח אישה בתל אביב לפני שמונה שנים - כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. העצור חשוד ברצח של האמנית ליאורה חיות, ואתמול התקיים בבית משפט השלום בתל אביב דיון להארכת מעצרו. מנציגת המשטרה בדיון נמסר כי מדובר בתיק רצח מהרף החמור ביותר.

סנגורו של החשוד טען נגד הארכת מעצרו, ואמר כי צו מאסר נגדו הוצא כבר בחודש שעבר. "היו פעולות חקירה רבות שהיה צריך לעשות לפני מעצרו", השיבה לו נציגת המשטרה, "אם חיכינו שמונה שנים, יכולנו לחכות עוד שבועיים". לבסוף החליט השופט להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים.

חיות בת ה-42 התגוררה בדירת סטודיו בשכונת פלורנטין, והייתה אמנית שהעבירה סדנאות פיסול ויצירה. בשנת 2015 נמצאה חיות בדירתה השרופה, ובמשך זמן רב לא היה ברוב אם היה מדובר בתאונה או הצתה מכוונת.

דירה השרופה של האדריכלית ליאורה חיות. באדיבות המשפחה
דירה השרופה של ליאורה חיות/באדיבות המשפחה

אמה של ליאורה אמרה לוואלה! כי "המשטרה לא נתנו לי עוד פרטים. המשטרה רק עדכנה שעצרו מישהו". לדבריה, "המילה תקווה לא מתאימה. היא לא תקום. אני מצפה שימצאו את הרוצח האמיתי, זה נושא כאוב. אנחנו צריכים אמת. זו לא פעם ראשונה שהם אומרים שמצאו את הרוצח של הבת שלי".

עו"ד ניר אלפסה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח, אמר כי "החשוד מכחיש כל קשר לחשדות. בית המשפט כתב בהחלטתו שמדובר בחשד ראשוני בלבד וגם אסר פרסום פרטי החשוד מאחר ואין לדעת אם בסופו של יום החשדות יובילו לאישום של ממש. יוזכר שהמשטרה עצרה בעבר חשודים אחרים במעשה, ושיחררה אותם ללא תוצאות. נמתין בסבלנות להתקדמות החקירה, שנמצאת בתחילתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully