וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר פ"ת רמי גרינברג נחקר פעם נוספת בחשד לשחיתות

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 10:24

גרינברג נעצר בחודש אוגוסט האחרון, לאחר שעלה החשד כי בשנת 2018 קיבל מאות אלפי שקלים מבעלי עניין שונים לצורך קידום קמפיין הבחירות שלו באותה שנה. בתמורה, כך לפי החשד, הבטיח לקדם את עסקיהם במידה וייבחר. ההערכה: עד מדינה צפוי לחתום על הסדר בקרוב

בווידאו: כנס עסקים וחדשנות נערך בפתח תקווה/יח"צ

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג זומן הבוקר (שלישי) פעם נוספת לחקירה בחשד לביצוע עבירות שחיתות. גרינברג נעצר בחודש אוגוסט האחרון לאחר שעלה החשד כי בשנת 2018 קיבל מאות אלפי שקלים מבעלי עניין שונים לצורך קידום קמפיין הבחירות שלו באותה שנה. זאת הפעם השלישית שבה ייחקר במשטרה במסגרת הפרשה. גורם המעורה בפרטי החקירה מסר לוואלה! כי להערכתו עד מדינה בתיק צפוי לחתום על הסדר בקרוב.

המשטרה מייחסת לראש העיר המכהן מעורבות בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף. יחד עם גרינברג, עוכבו לחקירה כמה חשודים נוספים המקורבים אליו. ביניהם, משה גרינברג, משה בלנקט ורון עומסי שנעצר בעבר עם פרוץ החקירה.

חקירת המקרה החלה בחודש אוגוסט האחרון, לאחר שבמהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018 - עלה החשד כי גרינברג קיבל לידיו כספים בסך מאות אלפי שקלים מבעלי עניין. זאת, לצורך קמפיין הבחירות של המועמד דאז לראשות העיר. בתמורה, כך לפי החשד - הבטיח להם גרינברג כי יפעל לקידום ענייניהם הכלכליים לאחר היבחרו.

רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקווה. ראובן קסטרו
נחשד בעבירות שחיתות. גרינברג/ראובן קסטרו

לפני כמה חודשים נחקר גרינברג בחשד לסחיטה באיומים ושוחד. החקירה החלה לפני כשנה וחצי בעקבות תלונה, לפיה ראש העיר פתח תקווה דרש את פיטורי מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. שלושה ממקורביו אף חשודים שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully