וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנרכיסטים שמאלנים": אדם נעצר לאחר שנהג בפראות לעבר מפגינים נגד הממשלה בב"ש

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 20:13

הגבר ככל הנראה ניסה להפחיד את המפגינים שהתאספו סמוך לאוניברסיטת בן גוריון במחאה על הרפורמה המשפטית. במשטרה אמרו כי לא קיים חשד לניסיון דריסה, אלא לתקיפה, איומים ונהיגה פוחזת. "הוא צעק - 'הרסתם את המדינה'". לפיד: "ההסתה של הממשלה תגמר בדם"

מפגינים נגד פסקת ההתגבות בבאר שבע, 10 בינואר 2023/יניר יגנה

תושב באר שבע נעצר היום (שלישי) לאחר שנהג בפראות לעבר מפגינים נגד הממשלה החדשה במהלך הפגנה שנערכה בעיר. במשטרה מסרו כי בשלב זה לא קיים חשד לניסיון דריסה, אלא חשד "להפרת הסדר, נהיגה פוחזת, תקיפה ואיומים". עוד מסרו כי החקירה טרם הסתיימה וככל שידרש החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו מחר בבוקר.

האירוע החל כשכמה עשרות בני אדם התאספו בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון במחאה על הרפורמה המשפטית של הממשלה החדשה, כשלפתע הגיח לעברם רכב. כוח משטרה שנכח במקום עצר את החשוד, שהכחיש כי ניסה לדרוס את המפגינים.

אחד המפגינים שכמעט נפגע מהרכב סיפר לוואלה! כי הנהג "לא פגע במוחים, וצעק להם: 'אנרכיסטים הרסתם את המדינה'".

מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט, באר שבע, 10 בינואר 2023. יניר יגנה
הרכב של החשוד בב"ש, היום/יניר יגנה
מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט, באר שבע, 10 בינואר 2023. יניר יגנה
ההפגנה בבאר שבע, היום/יניר יגנה

דניאל, שנכח בהפגנה שנערכה ברחוב ברגר, תיאר את האירוע: "עמדנו על השביל אופניים, ופתאום רכב לקח פנייה שמאלה והתחיל לצעוק לנו 'אנרכסיטים שמאלנים - עופו מפה'. נפנפתי בדגל ישראל, סימנתי לו שייסע והוא עלה לכיוון המדרכה. דפקתי לו על האוטו שיעצור והוא בא וצעק 'מה אתה מתקיף', ואז תפסו אותו והמשטרה לקחה אותו".

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד גינה את המקרה והאשים בו את הממשלה החדשה. "ההסתה של הממשלה תגמר בדם", קרא לפיד. "היום היא הגיעה להפגנת הסטודנטים שהוביל תא "יש עתיד" באוניברסיטת בן גוריון. ניסיון דריסה מסוכן של אדם שמונע משכרון הכח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין. בנס לא נפגע אף אחד. לא תצליחו לדרוס אותנו, לא תצליחו לדרוס את המדינה שאנחנו אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully