וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעקות, מכות וצביטות: חשד להתעללות בפעוטות בגן בתל אביב

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 18:48

בהקלטה מהפעוטון שהגיעה לידי וואלה! נשמעת אחת העובדות צועקת על בני השנה וחצי כשברקע בכי וקולות חפצים נזרקים. מפקחת שנקראה למקום צפתה במצלמות האבטחה וזיהתה על פי החשד אלימות כלפי הפעוטות. סייעת נעצרה בחשד להתעללות

בווידאו: חשד להתעללות בגן ילדים בתל אביב/מערכת וואלה!

המשטרה פתחה היום (שלישי) בבדיקת חשד להתעללות במעון לפעוטות בני שנה וחצי בתל אביב. החשודה המעשה, אחת הסייעות בגן, הכתה לכאורה את הפעוטות, משכה אותם וצבטה אותה. כמו כן, בהקלטות שהגיעו לידי וואלה נשמעת עובדת הגן צועקת על הפעוטות הבוכים, ובמקביל רעשים חזקים של חפצים נזרקים. סייעת נעצרה בחשד להתעללות.

בתחילת השבוע, הגישה אם לאחד הפעוטות תלונה במשטרה, אך מאז חזרה בה, ייתכן שמחשש להתנכלות. אולם, אז הועברה למטה המאבק למען הילדים ההקלטה בה צועקת הסייעת על הפעוטות. בעקבות אותה הקלטה, הזמין המטה הפיקוח על המעונות במשרד החינוך כדי שיבחן את המתרחש במקום.

חשד להתעללות בגן ילדים בתל אביב. מטה המאבק למען הילדים, עיבוד תמונה
חשד להתעללות בגן ילדים בתל אביב/עיבוד תמונה, מטה המאבק למען הילדים

המפקחת, שהגיע היום בבוקר למעון, צפתה בהקלטות ממצלמות האבטחה במקום. בתום הצפייה הזעיקה המפקחת את המשטרה בטענה כי אכן מתעללים בפעוטות במקום. ניידת הגיעה למקום לאחר זמן קצר ואספה את חומרי הווידאו להמשך צפייה ובדיקה. מחר צפויה המפקחת להגיש תלונה רשמית בתחנה.

אלונה דניאל ממטה המאבק למען הילדים הדגישה את חשיבות עבודת הפיקוח במקרה. "סוף סוף יש כתובת ודאגה אמיתית למוגנות ילדי הגיל הרך, ושותפים מלאים לעבודת המטה. שיתוף הפעולה בין מיזם שומרת הטף שדאג להקלטה, דרך הניהול שלנו ועד לפיקוח ולמשטרה הביא לטיפול מקצועי ומהיר ביותר", אמרה. "יום-יום מסגרות כאלו מוכיחות לנו את החובה בתיקון בהול של חוק המצלמות ופתיחת מצלמות להורים. מטה המאבק למען הילדים ימשיך להילחם בחזית למען שלומם של כל הילדים".

בשנים האחרונות חלה עלייה במספר מקרי ההתעללות הידועים במסגרות לגיל הרך. זאת, בין היתר בעקבות חובת המצלמות שנכנסה לתוקף לפני כשנתיים וסייעה בתפיסה של מקרים אלו, וכן בעלייה במודעות לנושא. עם זאת, דוח של מרכז המחקר והמידע של הכנסת הראה כי רק כ-20% ממאות התיקים שנפתחו בין 2017 ל-2021 בגין אלימות כלפי ילדים במסגרות לגיל הרך הבשילו לכדי כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully