וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן: "הליכוד איבד את זה במו"מ, סמוטריץ' ובן גביר חושבים שהצליחו יותר מאיתנו"

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 14:46

חבר הכנסת מהליכוד ביקר את הסיכומים שנקבעו עם השותפות הקואליציוניות של המפלגה, בהם העברת מינוי הרב הצבאי מידי הרמטכ"ל לידי הרב הראשי הספרדי. "יהיה קשה מאוד לנהל את הממשלה הזו", טען בריאיון ל-103FM, "חתמנו על הסכמות בלי לשים לב להשלכות שלהן"

בווידאו: דוד ביטן בראיון אצל רזי ברקאי/גל"צ

חבר הכנסת מטעם הליכוד דוד ביטן אמר הבוקר (שני) כי המו"מ עם השותפות הקואליציוניות פגע במפלגתו. "יהיה קשה מאוד לנהל את הממשלה הזו," טען בריאיון ל-103FM. "העובדה שגם סמוטריץ' וגם בן גביר אמרו 'עלה בידי' היא דבר מקומם מאוד. מה הם אומרים בעצם? 'אנחנו הצלחנו הרבה יותר מאשר נתניהו והליכוד'".

הוא דחה את הסיכום לפיו מינוי הרב הצבאי יועבר מידי הרמטכ"ל לידי הרב הראשי הספרדי. "זה מינוי שצריך להיות רק של הרמטכ"ל, מכיוון שיש פה גם חלוקת דרגות", אמר. "הוא יכול להתייעץ עם רבנים, אין שום בעיה, אבל התפקיד צריך להיות של הרמטכ"ל בלבד", הוסיף והדגיש כי הוא לא מקבל את הסיכום מול יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'.

"אמרתי כבר בעבר, אנחנו איבדנו את זה במשא ומתן, חתמנו על הסכמות בלי לשים לב להשלכות של ההסכמות, ולאט לאט זה הופך להיות בעייתי, כשרואים בדיוק על מה חתמנו", חזר על טענתו.

דוד ביטן. יונתן זינדל, פלאש 90
"הליכוד איבד את זה במשא ומתן". ביטן/פלאש 90, יונתן זינדל

הוא התייחס גם לאמירתו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, שטען שבכירי הפרקליטות והמשטרה בגדו במדינה, ועל כן יש להעניק להם "עונש שאינו כלא". "הוא לא נבחר לשום דבר בעניין של הליכוד ולכן הדברים שהוא אומר הם על דעתו בלבד", אמר ביטן. "אבל אתם רואים שלמרות הדברים של הבן, מי שהיום שם ברקס לכל השינויים בתוך מערכת המשפט זה נתניהו. הוא רוצה שינויים במערכת המשפט, הוא לא אמר עדיין כמה הוא ירחיק לכת בעניין הזה והוא לא רוצה את זה מיד. הוא רוצה קודם לייצב את הממשלה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully