וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן תוקף: "החקיקות טרם הקמת הממשלה מעליבות את הליכוד, למה לא מאמינים לנו?"

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 8:54

בריאיון ל"שבע תשע" ב-103FM התנגד חבר הכנסת לאמירתו של גפני על שירות החרדים בצה"ל, הופתע מכך שדיסטל אטבריאן לא תקבל תפקיד שרה בממשלה הבאה - ועקץ בחריפות את מיקי זוהר בעקבות העימות ביניהם. "אני לא מסכים איתו, אני מעדיף לקבל ביקורת מאנשים אינטליגנטים", אמר

בווידאו: נתניהו קיבל את המנדט להרכבת הממשלה מידי הנשיא, המו"מ הקואליציוני נמשך/לע"מ

חבר הכנסת דוד ביטן תקף היום (ראשון) את חברי השותפות הקואליציונית, בעקבות הדרישה להעביר חקיקה לפני החתימה על ההסכמים הקואליציוניים. "אני נעלב בשם הליכוד בדבר אחד - כל מה שהם דורשים לפני הקמת הממשלה, מה הם לא מאמינים לליכוד?", תהה ביטן בריאיון ל"שבע תשע" ב-103FM. "אם לא, שיבואו ויגידו את זה".

בהמשך תקףך ביטן את חברי מפלגתו ברקע השיחות בליכוד על חלוקת התפקידים אחרי המשא ומתן הקואליציוני. לדבריו, הוא אינו ביחסים טובים עם חבר הכנסת מיקי זוהר, לאחר שטען כי ביטן מקדם סיעה בתוך הליכוד. "אני לא מסכים עם מה שהוא אמר, אני מעדיף לקבל ביקורת מאנשים אינטיליגנטיים", תקף ביטן.

דוד ביטן. ללא, פלאש 90
"לא מאמינים לליכוד?". ביטן/פלאש 90, ללא

בנוסף, ביטן סיפר שהופתע מכך שחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן לא תקבל תפקיד שרה. "אני לא יכול להסביר את זה, יש דברים שאני חושב אבל אני לא רוצה לפגוע באף אחד", אמר. "מגיע לה להיות שרה, אם אחרים מקבלים אחרי שנה בכנסת אין סיבה שהיא לא תקבל. אני מציע לה לא לקבל סגנית שרה, אתה לא בא לידי ביטוי, במיוחד בשיטת הפריימריז. במפלגה של מעוז אין פריימריז".

חבר הכנסת התייחס לדבריו של גפני, שאמר כי "חצי מהעם ישרתו בצה"ל והחצי השני ילמדו תורה". ביטן מתח ביקורת על האמירה, ואמר כי "הוא טועה, ודאי שזה יעשה בלאגן. אני חושב שאנחנו צריכים ללכת לצבא מקצועי, צבא בשכר, כל הבעיה של הגיוס לצבא תיפתר. אם יבנו בעשר שנים את העניין, אפשר לפנות לצבא מקצועי וכל בעיות האי-שיוויון ייפתרו מאליהן".

לבסוף הוסיף ביטן על המתיחות מול ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. "נתחיל דף חדש, מקווה לטוב", הסביר. "אין ברירה, צריכים לעבוד יחד, הוא אמר דברים מסוימים שקיבלתי אותם, נמשיך הלאה. יגיע הזמן שבו אגיד מה היה, כרגע אין טעם. אנחנו נתחיל דף חדש ונתקדם הלאה".

ריאיון | מיקי זוהר לאולפן וואלה! 20 ביולי 2022. ראובן קסטרו
"מעדיף לקבל ביקורת מאנשים אינטיליגנטים". זוהר/ראובן קסטרו

בסוף השבוע נעתר הנשיא יצחק הרצוג נעתר לבקשת נתניהו, והאריך את המנדט עד 21 בדצמבר. "כשהבעת את הסכמתך להרכיב את הממשלה, אמרת כי תגבש ממשלה שתפעל למען העם כולו", כתב הרצוג לנתניהו. "אלו ימים מורכבים, כשמחלוקות על סוגיות יסוד מאיימות ללבות אלימות ושנאת חינם. חוזר על קריאתי שהממשלה שתוקם תפעל למען כלל הציבור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully