וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו: "בכירי הפרקליטות בגדו במדינה, והעונש הוא לא כלא"

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 16:33

בפינתו ברדיו גלי ישראל, אמר בנו של ראש הממשלה המיועד כי חקירותיו של בנימין נתניהו הן "ניסיון הפיכה שלטונית", שמבטלת את הבחירה של העם הישראלי. עוד הוסיף יאיר נתניהו ואמר כי "לבכירי הפרקליטות מגיע עשרת אלפים שנות מאסר על העבירות שהם ביצעו"

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"העונש הוא לא כלא", יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

בפינתו הקבועה ברדיו גלי ישראל אמר היום (ראשון) יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי בכירי הפרקליטות והמשטרה בגדו במדינה, ועל כן יש להעניק להם "עונש שאינו כלא". זאת, לטענתו, בגלל ש"ניסו לתפור תיק לראש ממשלה שנבחר על ידי העם", ובכך ניסו לקיים הפיכה שלטונית.

"כל שבוע, במשך שנתיים אנחנו מגלים עוד עבירה פלילית, ועוד עבירה פלילית, לכאורה, שביצעו הבכירים בפרקליטות ובמשטרה". אמר בתום התכנית עם מנכ"ל "אם תרצו" מתן פלג וגיו ליו מפרויקט "315". "כל אחת מהעבירות הפליליות האלה הן חמש שנות מאסר, הגענו כבר לעשרת אלפים שנות מאסר על העבירות הפליליות שהם ביצעו".

לאחר מכן, המשיך נתניהו והאשים את הבכירים בפרקליטות בבגידה במדינה. "בסופו של דבר הייתה פה הפיכה שלטונית בזדון. לא מתוך ראיית מנהרה ולא כל השטויות האלה, הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה שנבחר על ידי העם הישראלי", אמר יאיר והוסיף כי "זאת אומרת שהם מבטלים את הבחירה של העם הישראלי, בחירה דמוקרטית. קוראים לזה בגידה במדינה. וכולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולהסתכל מה העונש על בגידה במדינה, וזה לא כלא, רק אני אגיד את זה".

עוד בוואלה!

יאיר נתניהו הפסיד מאות אלפים בתביעת דיבה - ודורש שהמדינה תשלם במקומו

לכתבה המלאה

"מופתע מחדש מרצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי"

"אני עדיין מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש מהפייק ניוז ורצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי", הגיב נתניהו לסיקור התקשורתי של דבריו בחשבון בטוויטר שלו. "כל מי שלמד בבית ספר יסודי שיעורי הבנת הנקרא יכול להבין שמטרת דבריי היא להדגיש למאזינים את חומרת העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי ספר החוקים הישראלי, ולא שום דבר מעבר. לא קראתי לפגוע באיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully