וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו הפסיד מאות אלפים בתביעת דיבה - ודורש שהמדינה תשלם במקומו

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 21:07

בנו של רה"מ לשעבר פנה באמצעות עורך דינו בבקשה שהמדינה תשלם במקומו את הפיצויים שנפסקו לו במסגרת תביעת הדיבה של עורך וואלה! לשעבר, אבי אלקלעי. פרקליטו של נתניהו, עו"ד חדד, טוען כי ההפסד של מרשו נובע מרשלנות של עובד מדינה, שלא העביר את כתב הטענות למעון רה"מ

בווידאו: יאיר נתניהו בית המשפט/צילום: מעריב

יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, פנה היום (ראשון) באמצעות עורך דינו לפרקליטות, וביקש שהמדינה תשלם במקומו את הפיצויים שנפסקו לו בתביעת הדיבה שהפסיד, על סך כ-400 אלף שקל.

עו"ד עמית חדד, שמייצג את נתניהו, פנה לפרקליטות בנוגע לתביעת הדיבה בה זכה אבי אלקלעי, עורך וואלה! לשעבר. ב-2019 תבע אלקלעי את יאיר נתניהו, אחרי שהאחרון שיתף ברשתות החברתיות מידע לפיו אלקלעי הוא "שתול של קרן וקסנר" בתוך מערכת וואלה במטרה לפגוע באביו, ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו.

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

חדד טען שההפסד של נתניהו הבן בתביעת הדיבה נובע מרשלנות של עובד מדינה, שלא העביר את כתב הטענות למעון רה"מ. הפרקליטות מסרה, "בא כוחו של יאיר נתניהו פנה לפרקליטות בבקשה לכסות את סכום הפיצויים שביהמ"ש פסק נגד לקוחו בתביעת הדיבה. בהחלטת ביהמ"ש, שאושרה על ידי בית המשפט העליון, נקבע כי התביעה נמסרה לו כדין. בימים הקרובים תימסר לבא כוחו של הפונה תשובת המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully