וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת הדיבה נגד יאיר נתניהו: הצדדים שוב סירבו להגיע להסדר ביניהם

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 16:09

שופט בית משפט השלום בכפר סבא הציע בפעם השנייה לבנו של יו"ר האופוזיציה למחוק את הציוצים שבעקבותיהם הוגשה התביעה ולהתנצל, אך סורב. גם התובעת סירבה להתנצל על התבטאויות אביה. השופט מתח ביקורת על נתניהו אחרי שהופיע לדיון בשיחת וידאו

בווידאו: יאיר נתניהו בבית משפט השלום בתל אביב לקראת עדותו במשפט הדיבה/צילום: ניב אהרונסון

בנו של יו"ר האופוזיציה, יאיר נתניהו ופעילת כחול לבן דנה כשדי, שהגישה נגדו תביעת לשון הרע, סירבו היום (שלישי) בפעם השנייה להגיע להסדר ביניהם. זאת, על אף ששופט בית משפט השלום בכפר סבא הפציר בהם להגיע לעמק השווה. התביעה בסך 500 אלף שקלים הוגשה נגד נתניהו לאחר שרמז כי קיים בין כשדי ליו"ר כחול לבן בני גנץ קשר מיני.

כחלק מההסדר שהציע השופט, על נתניהו היה להתנצל בפני כשדי בחשבון הטוויטר שלו, ולמחוק את שני הציוצים שבעקבותיהם הוגשה התביעה נגדו, וכן לפצות את כשדי כספית.

עורך הדין של נתניהו סירב לכך והציע הצעה אחרת, לפיה שני הצדדים יחזרו בהם ויבהירו את אמירותיהם אחד כלפי השני, ונתניהו לא יגיש תביעה נגדם על אמירות שנאמרו עליו מאביה כגון "אנס" ופרי באושים". כשדי סירבה להצעה זו, והצדדים לא הגיעו להסכמה, ויגיעו לדיון הוכחות בהמשך.

דנה כשדי בדיון יאיר נתניהו בגין תביעה כספית, נזיקית, לשון הרע, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות. השלום מרכז, כפר סבא. ניב אהרונסון
דנה כשדי. היום/ניב אהרונסון

נתניהו השתתף בדיון מרחוק באמצעות שיחת וידאו. עורך הדין של כשדי, רון לוינטל, תקף את נתניהו מאחר שלא היה נוכח פיזית בדיון. "חוסר נוחות מכך שנתניהו לא נוכח באולם, נמצא בחו"ל, עולה בווידאו וגם זה לא עובד כראוי, ואולם אנחנו מגיעים לאולם", אמר.

השופט מצידו הסביר כי ההחלטה הייתה כדי שההליך המשפטי יקודם. עם זאת, לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה על הסדר, מתח השופט ביקורת על כך שנתניהו לא הגיע לדיון. "זו התנהלות לא תקינה", אמר השופט. לאחר מכן הוא סיכם את הדיון, ולבסוף יצא בזעם מהאולם, לאחר שבמשך זמן רב עורכי הדין לא הגיעו להסכמה על מועד הדיון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully