וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שחשוד שתקף מינית צעירה מכחיש: "היא מתלוננת סדרתית"; השופטת: "לא רלוונטי"

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 15:06

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים. עורך דינו הכחיש את המיוחס לו, וטען כי הנפגעת ביקשה ממנו להסיע אותה לביתה. על פי גורם שמאורע בפרטים, השוטר שיכנע את הצעירה לא להגיש את התלונה נגד בן זוגה לשעבר, והציע לה ללוות אותה לדירתה, כדי לוודא שהיא בטוחה

בווידאו: צעירה שהותקפה מינית בשיעורי נהיגה מספרת על המקרים ועל ההשפעה על חייה/צילום: שלומי גבאי

בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) את מעצרו של החשוד בתקיפה מינית של צעירה שהגיעה להגיש תלונה, והתיר את פרטיו לפרסום בעוד יומיים. במהלך הדיון עורך דינו של החשוד הכחיש את המיוחס לו, וטען כי הצעירה היא "מתלוננת סדרתית". השופטת אביטל אמסלם השיבה: "הטיעון לא רלוונטי", והחליטה להאריך את מעצר החשוד.

עוד טען עורך הדין בדיון כי המתלוננת ביקשה מהשוטר החשוד שיקפיץ אותה לביתה. "מדובר בשוטר מצטיין, בחור שמעולם לא היה לו מעשה פלילי ושלילי, לעולם לא התלוננו עליו. מדובר במתלוננת סדרתית שכנראה לא מבינה את המשמעות של התלונה", אמר עורך הדין.

תחנת משטרה סלמה תל אביב. ניב אהרונסון
"הצעירה רצתה להגיע לתחנת המשטרה להתלונן על בן זוגה הקודם". תחנת משטרה סלמה תל אביב/ניב אהרונסון

לדברי גורם שמאורע בפרטים, הצעירה רצתה להגיע לתחנת המשטרה להתלונן על בן זוגה הקודם, והחשוד שיכנע אותה לוותר על הגשת התלונה בטענה שיעזור לה. לאחר מכן הציע להקפיץ אותה לביתה, כדי לסרוק את הדירה ולבדוק שהגורם המאיים לא שם. אז ביצע בה מעשים מגונים. הצעירה הדפה אותו ואמרה שהיא לא מעוניינת, והוא עוזב את הדירה. לאחר מכן פנתה למוקד המשטרה, והוא קיבל את הקריאה וניסה לשכנע אותה לא למסור את עדותה.

אתמול נעצר השוטר החשוד שפגע מינית בצעירה שהגיעה להתלונן בתחנת משטרה. מהחקירה עלה כי הצעירה הגיעה להתלונן על עבירות חמורות, השוטר החשוד ניגש אליה ואמר שכדאי לה להגיש תלונה יום למחרת, והציע להקפיץ אותה לביתה, ושם תקף אותה מינית.

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה את החשוד וחקרה אותו באזהרה. כעת מיוחסים לו חשדות של ביצוע מעשים מגונים, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully