וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר פגע מינית בצעירה שהגיעה להגיש תלונה - וניסה למנוע ממנה להתלונן עליו

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 10:40

על פי החשד, השוטר שנעצר ליווה את הצעירה לביתה, שם ביצע בה מעשה מגונה וניסה להניא אותה מלהתלונן על מעשיו. השוטר נחקר באזהרה, ובין היתר מיוחסים לו חשדות של שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו

בווידאו: צעירה שהותקפה מינית בשיעורי נהיגה מספרת על המקרים ועל ההשפעה על חייה/צילום: שלומי גבאי

שוטר נעצר אתמול (שבת) בחשד שפגע מינית בצעירה שהגיעה להתלונן בתחנת משטרה. על פי החשד, השוטר ליווה את הצעירה לביתה, שם ביצע בה מעשים מגונים, וניסה למנוע ממנה להגיש תלונה נגדו.

מהחקירה עלה כי הצעירה הגיעה להתלונן על עבירות חמורות, השוטר החשוד ניגש אליה ואמר שכדאי לה להגיש תלונה יום למחרת, והציע להקפיץ אותה לביתה. בתירוץ זה עלה לדירתה ושם תקף אותה מינית. לאחר שיצא מהבית, התקשרה הצעירה להגיש תלונה נגדו, הוא קיבל את הפנייה וניסה למנוע ממנה את הגשתה התלונה.

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה את החשוד וחקרה אותו באזהרה. כעת מיוחסים לו חשדות של ביצוע מעשים מגונים, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

בנובמבר האחרון הוגש כתב אישום נגד עבריין מלוד בשם מוחמד טברי, בן 44, בגין הטרדת קצינת שב"ס לשעבר, תושבת חדרה שבעבר שירתה בכלא השרון, שם היה כלוא באחד ממאסריו הממושכים. על פי האישומים התקשר טברי אל הקצינה 275 פעמים. באחת השיחות האלה, הוא גם איים עליה, וכעבור כמה רגעים נכנס לביתה בניגוד לרצונה, המשיך לאיים וירק בפנייה.

היא נמלטה לבית שכנתה, אך הוא חזר לרחוב, שם שהה בעלה של הקצינה לשעבר, איש שב"ס בעצמו, במכוניתו עם אביה. מכתב האישום עולה כי טברי פתח את דלת הרכב, נכנס פנימה, והודיע לו, "היא לא רוצה אותך, תעזוב אותה, תשחרר אותה כבר, אני רוצה להתחתן איתה". האירוע הסתיים רק כשהבעל יצא מהרכב, הוציא את אקדח השירות שלו, כיוון אותו לרצפה, הורה לטברי לשבת והזעיק משטרה.

כעבור חמישה חודשים, באוגוסט השנה, שוב הופיע האסיר לשעבר בחיי הזוג, כשהגיע לבית אביה של הקצינה והודיע להם כי אם הם רוצים שהוא יעזוב אותם לנפשם, על הקצינה לבטל את התלונה שהגישה במשטרה, ועל בעלה להתנצל ולפצות אותו כספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully