וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים בטלפון והגיע לבית: עבריין מלוד הואשם בתקיפה ובהטרדה של קצינת שב"ס בדימוס

עודכן לאחרונה: 1.12.2022 / 5:17

על פי כתב האישום, האסיר לשעבר התקשר אל הקצינה 275 פעמים ביום אחד. הוא נכנס לביתה, ירק בפניה ודרש מבעלה לעזוב אותה משום ש"הוא רוצה להתחתן איתה". בדיון בבית המשפט הוא השתולל וירק בפניו של שוטר. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

בווידאו: חייל ששירת בכלא גלבוע מעיד - התלוננתי בזמן אמת שעטאללה מתקרב לחיילת/צילום: שלומי גבאי

מוחמד טברי, עבריין מלוד בן 44, מואשם כי הטריד קצינת שב"ס בדימוס, תושבת חדרה שבעבר שירתה בכלא השרון, שם היה כלוא באחד ממאסריו הממושכים. זאת, לאורך חדשים ארוכים, ועד שלפני כשבועיים נעצר. כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגדו בבית משפט השלום בחדרה.

על פי כתב האישום, במהלך יום אחד בחודש מרץ האחרון, התקשר טברי אל הקצינה 275 פעמים. באחת השיחות האלה, הוא גם איים עליה, וכעבור כמה רגעים נכנס לביתה בניגוד לרצונה, המשיך לאיים וירק בפנייה. היא נמלטה לבית שכנתה אך הוא חזר לרחוב, שם באותה השעה שהה בעלה של הקצינה לשעבר, איש שב"ס בעצמו, במכוניתו עם אביה. מכתב האישום עולה כי טברי פתח את דלת הרכב, שירבב את גופו פנימה, והודיע לו, "היא לא רוצה אותך, תעזוב אותה, תשחרר אותה כבר, אני רוצה להתחתן איתה". האירוע הסתיים רק כשהבעל יצא מהרכב, הוציא את אקדח השירות שלו, כיוון אותו לרצפה, הורה לטברי לשבת והזעיק משטרה.

כעבור חמישה חודשים, באוגוסט השנה, שוב הופיע האסיר לשעבר בחיי הזוג, כשהגיע לבית אביה של הקצינה והודיע להם כי אם הם רוצים שהוא יעזוב אותם לנפשם, על הקצינה לבטל את התלונה שהגישה במשטרה, ועל בעלה להתנצל ולפצות אותו כספית.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידות משטרה/שלומי גבאי

למחרת נסע טברי עם מכוניתו סביב ביתה, תוך שהוא משמיע צפצופים. היא נסעה לתחנת המשטרה על מנת להגיש נגדו תלונה, אולם במהלך נסיעתה היא הבחינה בו והודיעה לו: "אנחנו נפגש במשטרה". הוא נסע בעקבותיה, וכשעצרה את רכבה בתחנת הדלק הסמוכה לתחנת המשטרה בחדרה, הוא ירד מרכבו, התקרב לרכבה, נכנס לתוכו, לקח ממתג ההתנעה את המפתח, דיבר אליה בגסות תוך שהיא שבה והפצירה בו לעזוב אותה לנפשה ולרדת מהרכב. בעקבות תגובתה, הוא החל שוב לקלל אותה, ולאחר שניסתה לברוח לעבר תחנת המשטרה, תקף אותה כשאחז בה בחוזקה בידה.

עוד עולה מכתב האישום כי המשיך בניסיונות להתחקות אחריה, ולאיים עליה. כמו כן, הוא התקשר לחנות של אמה 35 פעמים ביום אחד בחודש אוגוסט, ולמחרת התקשר 40 פעמים נוספות.

במהלך מעצרו בדיון שהתקיים בפני השופטת נורית הרצמן אבי יצחק, הפריע לשוטר, השתולל באולם בית המשפט, ירק עליו ופגע בו בפניו ובבגדיו. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת פקד יעל פנחסי מיחידת התביעות של מחוז חוף במשטרה את הארכת מעצרו של מוחמד טברי עד תום ההליכים המשפטיים בתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully