וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות ללא הפסקה: רוכב קורקינט תקף נהג בקסדה, נהגים תקפו זה את זה באלה

עודכן לאחרונה: 5.12.2022 / 20:56

לעיני המצלמות, בן 29 מבני ברק שהיה שיכור, עצר באמצע הרחוב ליד נהג רכב, בן 20 מירושלים - והטיח בו את הקסדה. בלוד פרץ ויכוח פיזי בין שניים ובין תושב ראשון לציון בשנות החמישים לחייו, על רקע תאונת דרכים. השניים נמלטו מהזירה. המשטרה פתחה בחקירת האירועים

רוכב קורקינט שניגש לנהג רכב ותקף אותו באמצעות הקסדה ברחוב הבנים בבני ברק/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

רוכב קורקינט תקף הערב (שני) נהג רכב בקסדה בכביש בבני ברק ונמלט מהמקום - כך, על פי חשד המשטרה. זמן קצר לאחר מכן, תועד ויכוח פיזי ואלים בין שלושה בני אדם על רקע תאונת דרכים, כששניים מהם נמלטו מהזירה.

עדים לאירוע האלימות שאירע ברחוב הבנים בבני ברק קראו למשטרה. השוטרים הגיעו למקום, פתחו בסריקות ואיתרו את החשוד, צעיר בן 29 מבני ברק, שנעצר לחקירה בתחנה בעיר. בבדיקה שנערכה, עלה כי החשוד היה שיכור. הנפגע הוא צעיר בן 20, תושב ירושלים.

תקיפה בבני ברק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
תקיפה בבני ברק, הערב/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירת אירוע האלימות שהתרחש בעיר, בו השתתף תושב ראשון לציון, בשנות החמישים לחייו, שנפצע קל ופונה לבית החולים אסף הרופא. שני חשודים נמלטו מהמקום, והשוטרים פתחו בסריקות במטרה לאתרם.

בשנתיים האחרונות חלה עלייה של 20% במקרי האלימות בכבישים. לפי נתוני המשטרה, בשנת 2020 נפתחו 1,112 תיקי חקירה בחשד לאלימות גופנית בכבישים ברחבי הארץ, בשנת 2021 נפתחו 1,234 תיקים, ובשנה האחרונה שטרם נגמרה - 1,367 תיקים. במהלך השנים 2022-2020 נעצרו כאלף חשודים בחשד לעבירות אלימות בכבישים.

קטטה פרצה בלוד על רקע תאונת דרכים. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
התקיפה בלוד, הערב/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סקר של עמותת "אור ירוק", שפורסם בתחילת החודש, הראה כי אחד מכל שני ישראלים, דיווח כי נתקל בקטטה בכביש. עוד הראה הסקר, שנועד לבחון את שיעור האנשים המדווחים על תופעות שונות של זעם ותוקפנות מצד נהגים בישראל, כי 79% מהישראלים דיווחו שנתקלו לפחות פעם אחת בשנה האחרונה באלימות מילולית ותנועות מאיימות בשנה האחרונה.

כשנשאלו העונים בסקר מהו לדעתם הפתרון הטוב ביותר לבעיית האלימות בכבישים, 33% מהם טענו כי הגברת האכיפה המשטרתית היא הדרך הנכונה לפתרון; 30% טענו כי הפתרון הוא חינוך, 28% טענו כי החמרת הענישה, ו-9% טענו כי הסברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully