וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולם בפתאומיות, יוצא מהרכב - ושולף סכין: צעיר חשוד שאיים על נהגת בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 19:46

הנהגת, תושבת ראשון לציון כבת 50, התלוננה למשטרה - שבתום סריקות עצרה את החשוד, תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו. הוא נעצר לחקירה בתחנה, ומחר יובא לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו. לפי החשד, הצעיר נהג ברכב לפני האישה, בלם, ניגש אל חלון רכבה ואיים עליה

בווידאו: אדם מאיים בסכין על נהגת שנסעה אחריו/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר איים היום (שני) על נהגת בסכין במהלך ויכוח בכביש. הנהגת, תושבת ראשון לציון כבת 50, התלוננה למשטרה - שבתום סריקות עצרה את החשוד, תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו. הוא נעצר לחקירה בתחנה, ומחר יובא לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

לפי החשד והתיעוד שהופץ, הצעיר נהג ברכב לפני האישה, בלם לפתע, יצא מרכבו וניגש אל חלון רכבה כשבידו סכין, בזמן שהוא מתווכח איתה על השימוש בדרך.

מוקדם יותר היום הואשם תושב בת ים, בשנות ה-20 בחייו, בעבירות איומים, חבלה במזיד והחזקת סכין שלא כדין. זאת, אחרי שהופץ תיעוד שלו מלפני שבועיים בכביש 431, במהלכו הוא מנקב צמיגים של רכב אחר בעקבות ויכוח על הכביש.

אתמול הופץ התיעוד שבו נראה הנהג אומר לגבר שיצא להתעמת עמו "זוז מפה, אתה חותך אותי. לך לאוטו". בתגובה, שולף הגבר, סכין ומנקב את צמיגיו. לאחר מכן, נראה הגבר כשהוא מנופף בסכין ומאיים על הנהג, תושב ראשון לציון.

אמש, עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב במעבר החציה בחולון, הודה במעשה והביע חרטה על מעשיו. "הבנתי שהרגתי אותו רק באמצעות התקשורת", אמר. "ראיתי את האישה מצלמת ונלחצתי". המשטרה טרם הצליחה לאתר את הכלי איתו דקר למוות מזרחי את וולקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully