וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התיעוד ברשתות: אישום נגד הצעיר שתועד מנקב צמיגים של נהג אחר בעקבות ויכוח

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 14:47

תושב בת ים, בשנות ה-20 לחייו, מואשם בעבירות איומים, חבלה במזיד ברכב והחזקת סכין שלא כדין. זאת, לאחר שתיעוד שלו הופץ ברשתות החברתיות ועורר זעם רב. בסרטון של המקרה לפני כשבועיים, נראה הצעיר מאיים על נהג אחר בסכין

תיעוד מטריד מסעיר את הרשת: מאיים על נהג עם סכין - וחותך את הצמיגים של הרכב/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד תושב בת ים, בשנות ה-20 לחייו, בחשד לעבירות איומים, חבלה במזיד ברכב והחזקת סכין שלא כדין, במהלך אירוע אלים לפני כשבועיים בכביש 431. זאת, לאחר שפורסם ברשתות החברתיות תיעוד שלו כשהוא מנקב צמיגים של רכב אחר, בעקבות ויכוח על הכביש.

אתמול הופץ התיעוד שבו נראה הנהג אומר לגבר שיצא להתעמת עמו "זוז מפה, אתה חותך אותי. לך לאוטו". בתגובה, שולף הגבר, סכין ומנקב את צמיגיו. לאחר מכן, נראה הגבר כשהוא מנופף בסכין ומאיים על הנהג, תושב ראשון לציון.

תיעוד מטריד מסעיר את הרשת: מאיים על נהג עם סכין - וחותך את הצמיגים של הרכב. ללא, מערכת וואלה!
תקיפת נהג אחר בסכין/מערכת וואלה!, ללא

ברשת הגיבו בזעזוע לסרטון. "טרור הכבישים חוגג", כתב אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "בן אדם שמסתובב בכביש עם דוקרן אחרי האירוע בחולון זה מישהו שקיבל השראה מהסיפור ורוצה גם הוא להראות עליונות דרך אלימות. עדי מזרחי הוא גיבור בעיני הישראלים". "הוא הסתפק בשתי דקירות בצמיגים, תודה לאל. היום זה נגמר בנס", כתבה גולשת נוספת. אישה אחרת כתבה: "כל אחד ששולף כך סכין צריך להיות מואשם בניסיון רצח. שישב כמה שנים בכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully