וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד מסעיר את הרשת: מאיים על נהג עם סכין - וחותך את הצמיגים של הרכב

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 18:25

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראה גבר שולף סכין באמצע כביש ראשי וגורם לפנצ'ר למכונית של הגבר שהתווכח עמו. לאחר מכן אף נראה מאיים עליו עם הסכין. "הרוצח מחולון הוא גיבור בעיני חלק מהישראלים, שואבים ממנו השראה". המשטרה: המקרה קרה לפני שבועיים, החשוד נעצר

תיעוד מטריד מסעיר את הרשת: מאיים על נהג עם סכין - וחותך את הצמיגים של הרכב/מערכת וואלה!

האלימות בכבישי ישראל גואה בתקופה האחרונה והיום (ראשון) הופץ ברשתות החברתיות תיעוד שבו נראה גבר מפוצץ את צמיגיו של רכב במהלך עימות עם נהג בכביש. בתיעוד נראה הנהג אומר לגבר שיצא להתעמת עמו "זוז מפה, אתה חותך אותי. לך לאוטו". בתגובה, שולף הגבר, תושב בת ים, סכין ומפוצץ את צמיגיו. לאחר מכן נראה הגבר כשהוא מנופף בסכין ומאיים על הנהג, תושב ראשל"צ. מהמשטרה נמסר כי המקרה קרה בכביש 431 לפני כשבועיים וכי החשוד נעצר לאחר שהוגשה נגדו תלונה בתחנת רחובות. "בתום חקירה ובהתאם לממצאיה, הועברו כלל ממצאיה להמשך טיפול התביעות לשם מיצוי הדין".

ברשת הגיבו בזעזוע לסרטון. "טרור הכבישים חוגג", כתב אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "בנאדם שמסתובב בכביש עם דוקרן אחרי האירוע בחולון זה מישהו שקיבל השראה מהסיפור ורוצה גם הוא להראות עליונות דרך אלימות. עדי מזרחי הוא גיבור בעיני הישראלים".

"הוא הסתפק בשתי דקירות בצמיגים, תודה לאל. היום זה נגמר בנס", כתבה גולשת נוספת, ואישה אחרת כתבה: "כל אחד ששולף כך סכין צריך להיות מואשם בנסיון רצח. שישב כמה שנים בכלא".

תיעוד מטריד מסעיר את הרשת: מאיים על נהג עם סכין - וחותך את הצמיגים של הרכב. ללא, אתר רשמי
איים עם סכין, ניקב צמיגים - ושוחרר/אתר רשמי, ללא

היום הובא למנוחות יורי וולקוב, שנדקר למוות במעבר החציה בחולון. בתו של יורי, דריה, ספדה לאביה כשאחיה לצדה. "היית חלק בלתי נפרד מהמשפחה, אנחנו עדיין לא מאמינים שלא תשוב יותר לביתנו, לחבק ולנשק אותנו", אמרה. "אנחנו עדיין לא מאמינים שאותו אדם נוראי עשה לך חור בלב, את החור הזה עשה בלב של כולנו והוא לעולם לא יתמלא. אנחנו לא מצליחים לעכל את העובדה שאתה לא איתנו, שלא תחזור לאימא ולמיטה שלך".

עוד סיפרה בתו כי "כל המדינה נתנה לנו גב ותומכת בנו. לכל אזרחי מדינת ישראל, לכל החברים, אנחנו מודים לכולנו. בשם משפחתי אני נפרדת מהאבא הכי יקר, תודה אבא על הכול. אנחנו כל כך נתגעגע. תודה על הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully