וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט האישה החשודה ברצח אחותה: "חברת הביטוח לחצה על המשטרה"

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 8:28

עורך הדין עידן פסח טען בריאיון ל-103 כי החשד לפיו האישה דחפה את אחותה מהגג אינו מבוסס: "עשו מזה סיפור של סדרה בנטפליקס". לדבריו, על הביטוח לשלם פיצויים של מיליוני שקלים: "ניסו להלביש התנהגות מפלילה על פרט תמים"

חשד: אישה שנפלה מגג בת"א לפני חצי שנה נרצחה בידי אחותה/יותם רונן

עורך הדין עידן פסח, המייצג את האישה החשודה ברצח אחותה בתל אביב, טען הבוקר (חמישי) כי ייתכן שהגורם לפתיחת החקירה היא חברת הביטוח, שבעקבות המקרה נאלצת לשלם מיליוני שקלים.

"על המשטרה הופעל לחץ מחברת הביטוח ואנחנו בודקים את הכיוון הזה", אמר בריאיון ל-103. "מדובר בפוליסה משנת 2006 של מיליוני שקלים. המסמכים בידיי". היום, בית המשפט המחוזי בתל אביב ידון בערעור שהוגש נגד החלטת בית משפט השלום להאריך את מעצרה.

חשד לרצח אישה שנפלה מגג בנין אל מותה, פומבדיתא תל אביב, 25 באוקטובר 2022. קרין שגיא
"סיפור שכאילו לקוח מסדרה בנטפליקס". פומבדיתא תל אביב/קרין שגיא

"בשתי אחיות עריריות, יש להן רק אחת את השנייה", הסביר עורך הדין. "השינוי היחיד שנעשה בביטוח הוא שינוי טכני שהאמא הוצאה דווקא מהביטוח של מי שכעת נמצאת במאסר, לא של המנוחה. לכן זה לקחת פרט שהוא תמים וכמובן חסר קשר לעניין, ולנסות להלביש עליו התנהגות מפלילה". "עשו מזה סיפור שכאילו לקוח מסדרה בנטפליקס", אמר. "ככל שחולפים הימים ובהיעדר התפתחות חקירתית כלשהי, אנחנו מבינים שמדובר בחשד מאוד לא מבוסס וצריך להוציא אותה ממאסר כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully