וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אישה שנפלה מגג בת"א לפני חצי שנה נרצחה בידי אחותה

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 22:49

אישה בת 61 נעצרה בחשד לרצח אחותה, שנפלה מגג בעיר באפריל. בתחילה, החקירה לא העלתה חשד לפלילים, אך המשטרה פתחה בחקירה סמויה בעקבות מידע שהגיע לידיה לפני שלושה חודשים. "היו רבות המון. צרחות וקללות"

חשד: אישה שנפלה מגג בת"א לפני חצי שנה נרצחה בידי אחותה/יותם רונן

המשטרה עצרה אישה בחשד שרצחה את אחותה, שנפלה מגג בתל אביב בחודש אפריל. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) את מעצרה של החשודה בשישה ימים.

האירוע התרחש ב-26 באפריל. לאחר שנמצאה גופת האישה, היא הועברה למכון לרפואה משפטית ובדיקת נסיבות מותה לא העלו תחילה חשד לפלילים. ואולם, בשלב מאוחר יותר, התקבל בידי המשטרה דיווח שהעלה חשד לפלילים ונפתחה חקירה סמויה של היחידה ללחימה בפשיעה במרחב ירקון.

אתמול נעצרה אחותה של הקורבן, בת 61 מתל אביב. לבקשת סניגורה של החשודה, הוצא צו איסור פרסום שמן או פרטיהן של החשודה ושל הקורבן.

גג הבניין בו ארע החשד לרצח בתל אביב. יותם רונן
המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני שלושה חודשים. הגג שממנו נפלה האישה/יותם רונן

שכנה שגרה במשך שנה בבניין סיפרה שהן "היו רבות המון, צרחות וקללות. האחות שחיה בבניין הייתה מסתובבת עם מסיכות. הייתי שומעת צרחות אימה מהבניין. מהחלון ממול הייתי רואה שיש מכרים שניסו לגשר בין האחיות". היא הוסיפה, "זו שכונה שקטה, אין פה דברים כאלה. הן לא היו מפסיקות לריב, צרחו 'אני אהרוג אותך' ועוד הרבה. שתיהן לא היו מאה אחוז". לדבריה, שכנים רבים טענו כי לא מפתיע שהאחות החשודה עשתה מעשה שכזה.

השכנים סיפרו כי האחות שגרה בבניין שברה את עצם הירך כמה זמן לפני האירוע, ולא יצאה מהבית ושקעה בדיכאון. שכנה נוספת סיפרה כי ביום האירוע היתה תכונה רבה ברחוב, אליו הגיעו כלי רכב רבים של מד"א, זק"א ומשטרה, שניהלו את התקרית ב"דיסקרטיות ובשקט". "עד הפרסום של הפרשה לא היה אפשר לדעת מה קרה", אמרה.

שכן אחר סיפר שהייתה דליפה בדוד שעל גג ביום האירוע, ושהנרצחת לכאורה עלתה לתקן אותו. לדבריו, קשה לו להאמין שמדובר ברצח, וכי האחות החשודה טיפלה באחותה שהייתה אחרי הניתוח. הוא אמר כי הוא לא הכיר אותן, ולא יודע אם הן גרו תמיד יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully