וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכד שנחשד ברצח סבתו ונמלט מהארץ חזר אחרי 4 שנים - ונעצר בנתב"ג

עודכן לאחרונה: 22.10.2022 / 1:35

רדיאון שצ'בלב, אזרח מולדובה בן 23 שהתגורר עם סבתו פאינה רצולסקי, עזב לפי החשד את הארץ לפני שנמצאה גופתה, ושהה מאז בארצו. עם שובו לישראל נלקח לחקירה בימ"ר. בית המשפט קבע כי יש חשד סביר שביצע את הרצח והאריך את מעצרו. סנגורו: הגיע לארץ כדי להסגיר את עצמו

זירת הרצח של פאינה רצולסקי בפרדס חנה מרץ 2018. יואב איתיאל, אתר רשמי
החשוד שב לארץ לאחר 4.5 שנים. הדירה שבה נרצחה פאינה רצולסקי/אתר רשמי, יואב איתיאל

רדיאון שצ'בלב, אזרח מולדובה בן 23 שנמלט מהארץ במרץ 2018 לאחר שעל פי החשד רצח את סבתו, פאינה רצולסקי בדירתה השכורה בפרדס חנה, שב אמש (חמישי) לישראל לאחר ארבע שנים וחצי, ונעצר בנתב"ג מיד עם נחיתתו. הוא נלקח לחקירה במשרדי הימ"ר והיום קבע בית משפט השלום בחיפה כי קיים חשד סביר שביצע את הרצח, והאריך את מעצרו עד 30.10.

שצ'בלב אמר לנציגי המשטרה כי הוא רוצה לנקות את מצפונו. אמו, בתה של המנוחה, וכן שאר משפחתו במולדובה, החרימה אותו מאז שב למדינה והוא לא היה איתם בקשר. לפני זמן מה היה מעורב בתאונת דרכים, נפצע קשה ברגל ובשל טיפול רפואי לא הולם הוא מתקשה ללכת. הובטח לו שיקבל טיפול רפואי בישראל. לחוקרים הוא התקשה להסביר את האירוע בו רצח לכאורה את סבתו.

עו"ד פארס בריק, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר כי "הנכד הגיע לארץ במטרה להסגיר את עצמו. בית המשפט קיבל את בקשתנו והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. אנו נמתין לקבלת תוצאות הבדיקה".

קברה של פאינה רצולסקי בבית העלמין המוסלמי ביפו. ללא, אתר רשמי
גופתה נמצאה כשעליה סימני אלימות. קברה של רצולסקי/אתר רשמי, ללא
פאינה רלצוסקי. תחקיר וואלה, אתר רשמי
פאינה רצולסקי/אתר רשמי, תחקיר וואלה

רצולסקי, שהייתה בת 58 כשנרצחה, נמצאה בביתה שבפרדס חנה ללא רוח חיים כשעל גופתה סימני אלימות. שצ'בלב, שגר עמה, נמלט לפי החשד מהארץ לאחר שרצח אותה וגנב ממנה כסף, תכשיטים וטלפון נייד, עוד לפני שנמצאה גופתה, ומאז שהה במולדובה.

רצולסקי הייתה אם לשתי בנות, שהתגוררה בערד לאחר שעלתה ארצה ממולדובה לפני כעשרים וחמש שנה. לאחר זמן התגרשה בתה ושבה למולדובה עם הנכד, שנולד בארץ. הנכד המשיך להגיע מדי שנה לחופשות קיץ ארוכות אצל סבתו, שעברה מאז לפרדס חנה ועבדה כעוזרת בית.

כשנה לפני הרצח שב הנכד לארץ כי החליט להתגייס לצה"ל, ועבר לגור אצלה באופן קבוע. ולדימיר, בעל הדירה שהתגורר במבנה המרכזי עם בת הזוג שלו, לא התנגד. לאחר הרצח זכר ולדימיר כי הפעם האחרונה שראה את הדיירת שלו ואת נכדה הייתה כמה ימים קודם לכן, כשהנכד ביקש ממנו תרופות עבור כאב גב ממנו סבלה. מאז לא נראו השניים.

ביום רביעי, 14 במרץ, חברתה של פאינה, אידה, התקשרה לבעל הדירה, לאחר שגם היא לא שמעה ממנה, וביקשה שידרוש בשלומה. הדירה וסביבתה היו חשוכות. בסביבות השעה 19:00 יצא ולדימיר לדירה שלה עם פנס ונקש על הדלת. כשלא היה מענה, הוא פתח אותה, ולפניו התגלתה הזוועה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • כרכור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully