וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהג בהן כבובות מין": 10 שנות מאסר לצעיר שאנס שתי חיילות באילת

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 20:03

בנוסף לעונש המאסר, טל אלמלח בן ה-22 ישלם לכל אחת מהמתלוננות פיצוי בסך 80 אלף שקל. הצעיר טען כי המתלוננות התנהגו באופן "פתייני", אולם בית המשפט קבע שמדובר בטענה חסרת בסיס, וכי "היה עדיף להימנע ממנה"

טל אלמלח, בן 22, אנס שתי חיילות באילת וייכנס לעשר שנות מאסר - כך גזר היום (שלישי) בית המשפט המחוזי בבאר שבע. הצעיר ישלם לכל אחת מהמתלוננות פיצוי בסך של 80 אלף שקל.

אלמלח הורשע באונס שתי חיילות שהגיעו לנופש באילת בפברואר 2019. על פי הכרעת הדין, שתי המתלוננות הגיעו יחד למועדון בעיר, שם הבחין בהם הצעיר. הוא לקח את המתלוננות אל חדר המלון בו שהו, שם אנס אותן בעודן מחוסרות הכרה ולא יכולות להסכים למעשים.

מצידו, טען אלמלח כי המתלוננות התנהגו בצורה "פתיינית", ועל כן הגיע למסקנה שגויה כי הן מעוניינות במגע מיני איתו. בית המשפט ביקר את קו ההגנה וקבע כי חלקו של אלמלח בביצוע העבירה הוא אבסולוטי. השופטים הדגישו, "אין בסיס לטענה ומוטב היה להימנע ממנה".

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
הורשע באונס שתי חיילות שהגיעו לנופש באילת/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה התובעת, עו"ד טלי פלדמן, עונש של בין 18-14 שנות מאסר בפועל. זאת לטענתה, מפני שאלמלח פגע פגיעה חמורה בזכויותיהן של המתלוננות וגרם להן לנזקים קשים.

עוד הוסיפה עורכת הדין פלדמן כי לצעיר היו שלל הזדמנויות לסגת מתוכניתו לפגוע במתלוננות, אך לא עשה זאת. לטענתה, הדבר מצביע על כך שראה לנגד עיניו את סיפוק צרכיו בלבד, תוך התעלמות מוחלטת מהפגיעה במתלוננות. "הוא התעלם מצרכיהן, מרגשותיהן ומהנזק שנגרם להן. הצעיר נהג בהן כבובות מין ולא כבנות אנוש", הסבירה.

עוד בוואלה!

"חצה את הקווים": איש חיי לילה בת"א הפך לסוכן - והפליל 26 חשודים בעבירות סמים

לכתבה המלאה
עצור אזיקים. ShutterStock
"התעלם מצרכיהן, מרגשותיהן ומהנזק שנגרם להן"/ShutterStock

בשלב הכרזת הדין, ציין בית המשפט כי "לאחרונה, שומעים אנו חדשות לבקרים אירועים מצערים בהם נוטים נאשמים לייחס למתלוננות הסכמה לקיום יחסי מין כשהן אינן במצב בו הן יכולות לגבש הסכמה שכזאת". בית המשפט הוסיף כי לדעתו, ישנה חשיבות רבה להעברת מסר חד משמעי כי יחסי מין עם אישה תחת השפעה, שאינה מסוגלת לתת הסכמה חופשית - הם פגיעה בזכויותיה הבסיסיות של האישה ומהווה עבירה פלילית חמורה.

כמו כן, בשלב הכרזת הדין, התייחס בית המשפט להמלצת שירות המבחן, שטענה כי אין לגזור על הצעיר ענישה מחמירה של מאסר בפועל ממושך. על פי שירות המבחן, ענישה כזו תביא לתוצאות חמורות ותפגע בסיכוייו של אלמלח להשתקם בעתיד. בית המשפט כינה את המלצות שירות המבחן "מנותקות, תלושות ומתעלמות מחומרת העבירות". "מדובר בצעיר שאנס שתי נשים צעירות בזו אחר זו, בעוד שהוא לא לוקח אחריות, ומפיל את האחריות על המתלוננות", מסר בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully