וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצה את הקווים": איש חיי לילה בת"א הפך לסוכן - והפליל 26 חשודים בעבירות סמים

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 10:57

הסוכן הסמוי ביצע עשרות עסקאות סמים בחודשים האחרונים במועדונים ובמסיבות בעיר, שהביאו למעצרם של עשרות חשודים. צו איסור פרסום הוטל על פרטיו של הסוכן. בין הסמים שנתפסו: MMX, MDMA ואקסטזי

בווידאו: "חצה את הקווים": איש חיי לילה בת"א הפך לסוכן - והפליל 26 חשודים בעבירות סמים/משטרת ישראל

26 גברים מכל רחבי הארץ נעצרו הלילה (שני) בחשד לעבירות סמים שונות בזכות איש חיי לילה בתל אביב, שהופעל כסוכן סמוי בחודשים האחרונים במועדונים ובמסיבות בעיר. הסוכן ביצע עשרות עסקאות סמים עם עשרות חשודים ורכש מהם קוקאין וסמים אחרים, ובהם: סם המסיבות הידוע בכינוי "דוקטור" MMX, אקסטזי, MDMA ועוד.

הלילה פשטו שוטרי ובלשי מחוז תל אביב על בתיהם של החשודים, בשנות ה-20 ועד שנות ה-40 לחייהם, מכל רחבי הארץ, לשם מעצרם ועריכת חיפוש אחר סמים, והם הובאו לחקירה. צו איסור פרסום הוטל על פרטיו של הסוכן, ונאסר לפרסם את תמונתו ותמונות של בני משפחתו.

משטרת מחוז ת"א עצרה לפנות בוקר עשרות חשודים מכל רחבי הארץ בתחום עבירות הסמים הודות לגיוס סוכן סמוי, איש חיי לילה בת"א 19 בספט 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
סמים שנתפסו בפשיטת המשטרה הלילה/אתר רשמי, דוברות המשטרה
משטרת מחוז ת"א עצרה לפנות בוקר עשרות חשודים מכל רחבי הארץ בתחום עבירות הסמים הודות לגיוס סוכן סמוי, איש חיי לילה בת"א 19 בספט 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
סמים שנתפסו בפשיטת המשטרה הלילה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמר לשוטרים אחרי מעצר החשודים: "הפעילות שלכם שומרת על החיים של הילדים של כולנו בכל הקשור בשימוש בסמים. הפעילות שלכם ערכית מהמעלה הראשונה בטיפול בתופעת הסמים שלא פעם גורמת למוות ולפגיעה בריאותית קשה. פגענו שוב בצינור החמצן של העבריינים".

מפקד מחוז תל אביב עמיחי אשד גם בירך על הפעולה. "הקורבנות האמיתיים של תופעת הסמים במסיבות הם כלל החברה הישראלית, הילדים של כולנו. כולי תקווה שהמבצע הזה יהווה בלם משמעותי בטיפול בנגע הסמים", אמר. "לא בכדי בחרנו באחד הכלים הכבדים שבארסנל הכלים המשטרתיים, הפעלת עבריין החוצה את הקווים מהווה נשק קטלני ומדויק של משטרת ישראל נגד החמורות שבתופעות הפשיעה".

מפקד ימ"ר תל אביב אסף צור סיפר כי במהלך השנה הופלו יותר מ-100 סוחרי נשק וסמים. "היחידה תמשיך ביתר שאת בפעילות נגד עברייני הסמים ואמצעי הלחימה וכל עבריין במחוז שבחר בפרנסה הזאת כדרך חיים, חשוב שידע שנבוא איתו חשבון", אמר. "אני גאה בלוחמי היחידה על עשייה משובחת ועמידה איתנה מול עבריינים תאבי בצע, שדרכם היא דרך של אלימות וכוח. יש לנו את היכולת, הרצון והמוטיבציה לעבוד לילות כימים ולנצח במלחמה על הבית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully