וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מורה מדימונה חשוד בביצוע עבירות מין בבן 13 בגינה ציבורית

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 20:41

אורן נהוראי קורולקר, מורה בתיכון בדימונה בשנות ה-40 לחייו, חשוד בביצוע מעשה מגונה בנער. בדיון שנערך בהמשך לבקשת מעצרו, ביהמ"ש הורה על שחרורו בתנאים מגבילים. המשטרה: "כל מי שבידו חשש שמי ממכריו נפגע - מתבקש לדווח"

בווידאו: כך אותר המורה מב״ש החשוד בביצוע מעשים מגונים בבן 13/מערכת וואלה!

אורן נהוראי קורולקר, מורה בתיכון בדימונה בשנות ה-40 לחייו, חשוד בביצוע עבירות מין בנער בן 13 שעה ששיחק בגינה ציבורית בבאר שבע - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. כמו כן, קורולקר חשוד בביצוע עבירות מין גם בבית הספר בו הוא מלמד. בדיון שנערך בהמשך לבקשת מעצרו, בית המשפט המחוזי בבאר שבע הורה על שחרורו בתנאים מגבילים.

לפני כשבועיים התקבל דיווח במשטרת ישראל על גבר שביצע מעשה מגונה בנער בן 13 ששיחק בגינה ציבורית בשכונה א' בבאר שבע. המשטרה הוזעקה למקום, אספה ממצאים ופתחה בחקירה. קורולקר, נעצר יום לאחר האירוע והובא בפני בית משפט השלום בעיר.

אורן נהוראי קורולקר, המורה החשוד בביצוע עבירות מין בבן 13 בגינה ציבורית. 18 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
שוד בביצוע עבירות מין בנער בן 13. אורן נהוראי קורולקר/דוברות משטרת ישראל

ראש מחלק נוער בתחנת באר שבע פקד יוני דסקלו מסר כי מדובר בחקירת אירוע חריג וקשה. "עירנות המבוגר האחראי והדיווח המהיר הביאו למעצרו המהיר של החשוד והרחקתם מהמרחב הציבורי", אמר. "אנו פונים לציבור ומבקשים כי כל מי שבידו חשש כי מי ממכריו נפגעו מהחשוד - שידווח בתחנות המשטרה".

בתיעוד שהופץ מהמשטרה החשוד נצפה נמלט בריצה מגן הראשונים בבאר שבע, חוצה את רחוב רגר וכשמגיע לצומת רמב"ם משליך את הכיפה, המגבת והתיק שבידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully