וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים אחרי הבולען: היציאה למחלף השלום מנתיבי איילון תישאר סגורה

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 17:57

חרף הזמן שחלף, הנתיב לא ייפתח, נוכח הבדיקות לשלילת היווצרות בולענים נוספים. בינתיים, משאיות עפר הגיעו לאזור הבולען כדי למלא את הבור שנפער. העבודות באתר הבנייה שעל פי ההערכות גרמו להיווצרות הבולען - נמשכות

בווידאו: הבוקר שאחרי הבולען: נתיבי איילון נפתחו לתנועה, תנועת הרכבות בתל אביב חודשה/תאגיד

היציאה למחלף השלום תל אביב, שנחסמה בעקבות בולען, תישאר סגורה גם היום (שלישי). ההחלטה, שלא לפתוח מחדש את הנתיב באה בעקבות הימשכות העבודות, שנועדו לשלול בולענים נוספים.

הלילה, צפויות בין היתר סקירות נוספות ובדיקות ססמוגרפיות, שנועדו לשלול שוב חשש להיווצרות עוד בולענים בעורק התנועה המרכזי בגוש דן. בינתיים, משאיות עפר הגיעו למקום על מנת למלא את הבור הענק שנפער.

לצד הניסיונות לבחון את הסיבה להיפערות הבולען ולמנוע נזקים נוספים, העבודות באתר הבנייה הסמוך של חברת עזריאלי - שעל פי החשד גרמו להיווצרות - נמשכות. באתר המדובר, הממוקם סמוך למחלף, נבנה מגדל ה"ספירלה" של החברה, ועל הקיר המפריד בינו לכביש נמשכות העבודות הנמרצות.

הבולען שנפער בדרך השלום, תל אביב, 18 בספטמבר 2022. אבשלום ששוני, מעריב
עבודות למילוי ואטימת הבולען, תל אביב/מעריב, אבשלום ששוני

הבולען נפער לפני שלושה ימים, ביציאה למחלף השלום בנתיב הנסיעה לכיוון דרום. קוטרו של הבולען נמתח על פני נתיבים ובשוליים, סמוך לקניון עזריאלי. עוד באותו יום, הנתיבים ומסילות הרכבת נחסמו ונפתחו לתנועה במהלך הלילה, לאחר שהוסר החשד שייפערו בולענים נוספים, אולם היציאה למחלף השלום נותרה חסומה.

עוד בוואלה!

הבוקר שאחרי הבולען: נתיבי איילון נפתחו לתנועה, תנועת הרכבות בתל אביב חודשה

לכתבה המלאה
בולען בנתיבי איילון, 17 בספטמבר 2022. חברת נתיבי אילון, אתר רשמי
חשד כי נפער כתוצאה מהעבודה על בניין "הספירלה", הבולען בנתיבי איילון/אתר רשמי, חברת נתיבי אילון

לפי ההערכות ראשוניות, הבולען נוצר בגלל אותן עבודות על המגדל הרביעי של חברת עזריאלי. גורמים בחברת נתיבי איילון מעריכים כי הבולען נוצר בעקבות קידוחים שבוצעו באתר הבנייה, שגרמו למים שמתחת לפני האדמה לזרום לכיוון הכביש ולפעור את הבור.

קבוצת עזריאלי מסרה אז בתגובה כי "המקרה נמצא בבדיקה. גורמי המקצוע מטעמנו ומטעם החברה המבצעת, סולל בונה, פועלים ונמצאים בקשר רציף עם נתיבי איילון בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully