וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילון סגור, הרכבות יחזרו לעבוד: כל הדרכים הגיע לתל אביב הבוקר | מפת הפקקים המלאה

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 4:57

בור גדול נפער בשני נתיבים ובשוליים, בעלייה למחלף השלום לכיוון דרום. כוחות כיבוי ומשטרה חסמו את הנתיב. איילון דרום ייסגר הרמטית למהלך הלילה. שרת התחבורה מיכאלי המליצה לא לבוא מחר לתל אביב ברכב. תנועת הרכבות שבה לסדרה

בולען נפער בנתיבי איילון/מערכת וואלה!

בולען גדול נפער היום (שבת) במחלף השלום באחד מנתיבי איילון. בתיעוד מהמקום נראה בור גדול שנפרס על גבי שני נתיבים ובשוליים, סמוך לקניון עזריאלי לכיוון דרום. כוחות כיבוי ומשטרה חסמו את המחלף, ולא דווח על נפגעים. על פי מידע שהתקבל, באתר הבנייה של מגדל הספירלה החדש של עזריאלי, הסמוך לדרך בגין, זוהתה קריסה, ויתכן שהבולען נפער כתוצאה מהעבודות באתר.

עם היוודע דבר הקריסה, המשטרה הודיעה מסרה כי העלייה למחלף השלום לכיוון דרום נחסמה לתנועת כלי רכב. "התנועה בכביש 20 פתוחה באמצעות שני נתיבים בלבד וצפוי עומס תנועה במקום", נכתב בהודעת המשטרה. מאוחר יותר עודכנה הערכת המשטרה ונמסר כי החסימה תימשך זמן רב. נתיבי איילון לכיוון דרום ייסגרו הרמטית הלילה מצומת גלילות ועד דרך השלום. יתכן שמחר הם ייפתחו חלקית, בהתאם לבדיקות שייערכו.

שרת התחבורה מרב מיכאלי בנתיבי איילון מתעדכנת לגבי הבולען, 17 בספטמבר 2022. ללא קרדיט, אתר רשמי
שרת התחבורה מרב מיכאלי מקבלת עדכון לגבי הבולען/אתר רשמי, ללא קרדיט
הבולען בנתיבי איילון, 17 בספטמבר 2022. אורי סלע, מערכת וואלה!
מומלץ לא להגיע מחר ברכב לתל אביב. הבולען בשעות הערב/מערכת וואלה!, אורי סלע

שרת התחבורה מרב מיכאלי הגיעה הערב למקום, וקיבלה סקירה ראשונית של האירוע. "משרד התחבורה באמצעות נתיבי איילון מטפל מהרגע הראשון בבולען", אמרה מיכאלי. "אנחנו בודקים שאין עוד בולענים. הבדיקה הזאת נמשכת ובהמשך ייסגר איילון דרום מגלילות למשך הלילה". מיכאלי המליצה למי שיכול "להישאר בבית ולהימנע מלבוא מחר לתל אביב". לדבריה: "הדבר הכי חשוב זה לסגור את החור ולוודא שאין עוד בדרך.

עוד אמרה מיכאלי כי היא יכולה להגיד בוודאות שהקריסה לא ארעה בעקבות פרויקטים של משרד התחבורה.

בעקבות היפערות הבולען בסמוך למחלף השלום בתל אביב, הנחתה הערב משטרת ישראל על סגירת מסילות הרכבת באזור. מוקדם יותר ניתנה הנחייה על הפסקת תנועת הרכבות, אולם זו שבה לשגרה בשעה 5:00

בבסיסי צה"ל נערכים להתאמת שעות ההגעה מחר בעקבות השיבושים התחבורתיים. בבסיס הקריה תצומצם ההגעה למינימום ההכרחי, לפי שיקול המפקדים, תוך התבססות על תחבורה ציבורית.

בולען בנתיבי איילון, 17 בספטמבר 2022. חברת נתיבי אילון, אתר רשמי
הבולען באיילום, היום/אתר רשמי, חברת נתיבי אילון

מפת הפקקים

בולען בנתיבי איילון, 17 בספטמבר 2022. חברת נתיבי אילון, אתר רשמי
צילום של הבולען מקרוב/אתר רשמי, חברת נתיבי אילון

חברת נתיבי איילון מסרה כי למקום הגיעו אנשי מקצוע וקונסטרוקטור הבודקים את הבולען: "בולען נפער באיילון דרום. כוחות משטרה, מכבי אש, מד"א במקום. לא ידוע על נפגעים, נחסמה הרמטית היציאה", נכתב תחילה בהודעת החברה. מאוחר יותר התחיל טיפול בבולען, ולמקום הגיעה משאית ששפכה בטון לתוך הבור. זאת כדי לדפן את הבור, ולמנוע את החרפת המצב.

עומס בנתיבי אילון בעקבות בולען שנפער, 17 בספטמבר 2022. אייל גיבלי, אתר רשמי
עומס תנועה בנתיבי אילון בעקבות הבולען/אתר רשמי, אייל גיבלי
עומס תנועה באילון בעקבות הבולען שנפער, 17 בספטמבר 2022. אורי סלע, מערכת וואלה!
"נצטרך לעשות סיבוב מטורף". נהגים בפקק בעקבות הבולען/מערכת וואלה!, אורי סלע
הבולען בנתיבי איילון, 17 בספטמבר 2022. אורי סלע, מערכת וואלה!
הבולען בשעות הערב/מערכת וואלה!, אורי סלע

בעקבות הקריסה נוצר בנתיבי אילון עומס תנועה עד לנקודת החסימה. אחד הנהגים אמר: "זה הולך לעכב אותנו, אבל בסדר. איש איש והמזל שלו, טוב שלא נפלנו לבולען". על הגשר שמעל לכביש מצטופפים סקרנים ועוברי אורח שעוצרים כדי להסתכל.

"נצטרך לעשות עכשיו סיבוב מטורף. אולי הבולען נפער בגלל החפירות מסביב", אמרו נהגות שעומדות בפקק בשעה ששמעו על החסימה.

תושב שכונת התקווה ששמע על הבולען בחדשות והגיע לראות אמר: "איך דבר כזה קורה ב-2022? איזה בושה למדינה. אם חס וחלילה אוטו או אופנוע היה עובר פה הוא היה נעלם. אני בטוח שזה קרה בגלל העבודות כאן".

מקבוצת עזריאלי נמסר בתגובה: "המקרה נמצא בבדיקה. גורמי המקצוע מטעמנו ומטעם החברה המבצעת, סולל בונה, פועלים ונמצאים בקשר רציף עם נתיבי איילון בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully